Breeders Final på Gärds!!!

Sv: Breeders Final på Gärds!!!

Vi satt vakt på hinder nr 8 så vi hade bra utsikt över större delen av banan. Ja visst var det kul att känna igen de andra rösterna. :D

Här kommer min lilla summering.

Jag var väldigt missnöjd med dressyren innan jag fick poängen, Tyckte inte han fungerade bra alls. Han har en riktigt fin trav och galopp som inte kom till rätta, Han gick med huvudet lite på sne hela tiden(misstänker tänder då han börjat med det den sista veckan) Domarna tyckte iaf om honom och han fick 8,5 på skritt 7,5 på trav och 7 på galopp. Sedan var det tre andra punkter som man fick betyg på och dr hade vi 8,5 på alla 3. Låg som sagt 2a efter piia första dagen.

Hoppningen sedan gick ganska bra fram till sista kombinationen då ryttaren inte kan hålla sina nerver i styr utan blir helt stel och ger honom för dålig eftergift på sista hindret och han river med bak. En riktig ryttarmiss som man förhoppningsvis ska ha lärt sig av med nästa år:angel:

Terrängen sedan kändes han riktigt fin.

Summan av karrdemumman så blev det en 4de plats som jag är mkt nöjd med. Vi har fortfarande mycket kvar att jobba på i hoppningen som jag tror kommer när han vuxit i sig bättre och hinderna blir högre. Vi åkte hem med en erfarenhet rikare och många fina omdömen:love:

3H2O0898.jpg

Mathias och Enrico =) Till vardags heter Enrico, Jerker =)
Fin bild=)

Lilla Jerker, han är fin=) Rolig att rida för den delen med =)

Saknar honom och folket på Nilslund (Gjorde min praktik där 2 år)=) Slutade nu i höstas =)

Väldigt välputsad både häst och träns på den bilden ;)

Här kommer mitt bidrag från helgen. Tyvärr väldigt dåliga bilder...

Album

Vill någon att jag plockar bort någon bild så hör av er! Och just det! Sorry Walfwesta att jag råkade kapa dotterns huvud :o

Senast ändrad:

Jaha, tack för den bilden! :eek: Hur lätt är det NU att förneka de röda drinkarna som jag sa att Novali ljög om tror du?:o
Fast de matchade tröjan. :D

Jaha, tack för den bilden! :eek: Hur lätt är det NU att förneka de röda drinkarna som jag sa att Novali ljög om tror du?:o

HA!! Äntligen är det officiellt att JAG är den som talar sanning och Pooh som far med osanning....:devil:(om det nu är nån som tvivlat förstås...:angel:)
Jag säger igen...Pooh dansade på bardisken medan jag snällt satt vid bordet och underhöll hennes man...:devil:

Nelle, kära Nelle....VAD ska man med proffsfotografer till när man har dig???? Puss på dig för dina fina Grållekort...:love:

15472367.jpg
[/url][/IMG]
15472369.jpg
[/url][/IMG]

Va fin han äår din lilla grå härliga bilder men va tusan skulle du ha så bråttom till backen för??? :D

Åh ni var i partyhuset! Pooh, där är du inte ensam om att ha dansat på bardisken..! :angel: ;)

Va fin han äår din lilla grå härliga bilder men va tusan skulle du ha så bråttom till backen för??? :D

Tack! Vad glad jag blir när du säger så....jaaa vad ska man säga...det var ju inte ens hindret han blev rädd för utan infångarna som var jätte stora vanliga stenar....jag har kollat videon tusen ggr och han stöter till så där och jag kommer fullkomligt ur balans, lutar mig för lite bakåt givetvis och sen kastar han sig åt sidan och jag ramlar av åt höger och landar på fötter bredvid hästen....man kan till och med SE på videon att jag väser fula ord åt honom....näst sista hindret var det....:mad:

Moahhha! Jag är elak jag :devil: Jag tänkte bara att buke äntligen skulle få reda på sanningen :angel: :p

HA!! Äntligen är det officiellt att JAG är den som talar sanning och Pooh som far med osanning....:devil:(om det nu är nån som tvivlat förstås...:angel:)
Jag säger igen...Pooh dansade på bardisken medan jag snällt satt vid bordet och underhöll hennes man...:devil:

Nelle, kära Nelle....VAD ska man med proffsfotografer till när man har dig???? Puss på dig för dina fina Grållekort...:love:

Tack :o Jag gillar annars denna bäst på Lilleman, han ser så positiv ut här! Samt att spegelbilden blev lite kul

*smyger in*

Grattis alla till resultaten på Breeders...

Tråkigt att min kära granne Novali01 hamnade i backen, vad skulle du där att göra?

Han är bra fin din Grålle och himmla trevlig "liten filur".

Åh ni var i partyhuset! Pooh, där är du inte ensam om att ha dansat på bardisken..! :angel: ;)

Om man skulle få för sig att dansa på den bardisken så bör det byggas om först, takhöden ligger ju bara metern över disken. Man kanske ska lämna in tips om det. :idea: Eller hyra in dansande dvärgar!

Inte då! ;) Den hemmabyggda bardisken funkar utmärkt, & på lördag är det party där igen...som jag också missar. Jag bor helt klart i fel del av landet. :mad:

Om man skulle få för sig att dansa på den bardisken så bör det byggas om först, takhöden ligger ju bara metern över disken. Man kanske ska lämna in tips om det. :idea: Eller hyra in dansande dvärgar!

Menar du att du är dvärg? :confused: :angel:

Ja? Vad menar du? Både jag och Novali såg ju dig dansa där? På alla fyra ska tilläggas...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 217
Senast: Mabuse
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 775
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 138
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
70 626
Senast: anglahund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar