Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, tack för den bilden! Hur lätt är det NU att förneka de röda drinkarna som jag sa att Novali ljög om tror du?
Fast de matchade tröjan.
Va fin han äår din lilla grå härliga bilder men va tusan skulle du ha så bråttom till backen för???
Jaha, tack för den bilden! Hur lätt är det NU att förneka de röda drinkarna som jag sa att Novali ljög om tror du?
Fast de matchade tröjan.
HA!! Äntligen är det officiellt att JAG är den som talar sanning och Pooh som far med osanning....(om det nu är nån som tvivlat förstås...)
Jag säger igen...Pooh dansade på bardisken medan jag snällt satt vid bordet och underhöll hennes man...
Nelle, kära Nelle....VAD ska man med proffsfotografer till när man har dig???? Puss på dig för dina fina Grållekort...
Åh ni var i partyhuset! Pooh, där är du inte ensam om att ha dansat på bardisken..!
Om man skulle få för sig att dansa på den bardisken så bör det byggas om först, takhöden ligger ju bara metern över disken. Man kanske ska lämna in tips om det. Eller hyra in dansande dvärgar!
Menar du att du är dvärg?