Breeders Final på Gärds!!!

Sv: Breeders Final på Gärds!!!

*smyger in*

Grattis alla till resultaten på Breeders...

Tråkigt att min kära granne Novali01 hamnade i backen, vad skulle du där att göra?

Han är bra fin din Grålle och himmla trevlig "liten filur".

Äsch, det vara bara för att göra det hela lite mer spännande....jag gillar att höra hur hela publiken drar efter andan innan de vet om det gått bra eller inte vid en avfallning...:angel:

Ja, visst är han fin men attans billig var han i söndags....kan tillägga att han numera inte är till salu längre...:angel:

Äsch, det vara bara för att göra det hela lite mer spännande....jag gillar att höra hur hela publiken drar efter andan innan de vet om det gått bra eller inte vid en avfallning...:angel:

Ja, visst är han fin men attans billig var han i söndags....kan tillägga att han numera inte är till salu längre...:angel:

Notera att det var precis framför mej :idea:
Speakern drog också andan men fick stänga av micken för vi började skratta när vi insåg att allt gick bra. :rofl:
Sänder också en tanke till Anna som drabbades riktigt hårt av en sådan enkel avfallning. :eek:

Ojoj, vinnaren i 6-årsklassen var rätt nära att hamna på rumpan i vattnet.. Många 6-åringar ser ut att ha hoppat i rätt dåligt där, liksom tappat ett ben i nerhoppet. Någon som vet vilken den mörka 6-åriga skimmeln är? :love:

Ojoj, vinnaren i 6-årsklassen var rätt nära att hamna på rumpan i vattnet.. Många 6-åringar ser ut att ha hoppat i rätt dåligt där, liksom tappat ett ben i nerhoppet. Någon som vet vilken den mörka 6-åriga skimmeln är? :love:

Kan ju nämna att speakern garvade med micen på när gubben höll på att dratta av. :rofl:

Attans,,,, Men knacka på nästa gång han är billig då!!!;)
Jag har allt ett öga på honom där ute i hagen där han domiderar över små ponnisarna... :)

Jag har ingen aning, men det verkar väl inte omöjligt så som den hoppade på bilderna. :love: Mörk skimmel med nästan svart man.

Jo det är Capitis. Gör nästan precis likadant som Blackie i våras då Hanna badade. :D

Ja? Vad menar du? Både jag och Novali såg ju dig dansa där? På alla fyra ska tilläggas...

:confused: Näe missade jag dansen, jag som väntade hela kvällen på den. Men en annan va ju tvungen att gå och lägga sig med min feber för att kunna handskas med Poohs lille häst i terrängen.

Kan tillägga att jag hade träningsvärk i armarna i flera dagar för att han va så stark.

:confused: Näe missade jag dansen, jag som väntade hela kvällen på den. Men en annan va ju tvungen att gå och lägga sig med min feber för att kunna handskas med Poohs lille häst i terrängen.

Kan tillägga att jag hade träningsvärk i armarna i flera dagar för att han va så stark.

Jaha ja, feber...är det SÅ det kallas när man har tittat för djupt i glaset och har glänsande ögon och röd näsa????:rofl::rofl:

Träningsvärk, vad är det mot närkontakt med Moder Jord i 190 knyck....:angel::eek:

Åhå! Jag bara måste sticka in en sak eftersom jag just satt och läste ett gammal inlägg från Nova. Det handlade om var Winnie skulle flytta om hon inte blev dräktig. Både jag och Nova anmälde oss frivilligt.
Citat från Novali "Himla otur, hoppas hon tar sig igen annars vet du var (stod vart men språknörd som jag är... :devil: ) hon kan flytta... Fast så långt som att lova att ta rosa på mig går jag inte!!! "
Någon mer som börjar fundera över hennes färgseende efter att ha sett de vackra jackorna i helgen :angel: :rofl:

Japp, alla såg den utom Pooh som verkar ha drabbats av minnesförlust :devil:
Det är bara att håll ut nästa gång, vi var nästan sist hem. Vi höll ut ända till strax efter kl 23 :rofl:

Att sova verkade dock funka som ett bra upplägg för dig, så som lillkillen såg ut i terrängen :love: Kul att se men jag förstår träningsvärken, han såg ut att ha kul :angel:. Lillebror körde hela registret i hagen idag. Det gick i full rulle över stock, sten och bäck helst utan någon fot i backen alls. Undrar om han blev inspirerad när jag talade om vilken duktig storebror han har att leva upp till :D

Jaha ja, feber...är det SÅ det kallas när man har tittat för djupt i glaset och har glänsande ögon och röd näsa????:rofl::rofl:

Träningsvärk, vad är det mot närkontakt med Moder Jord i 190 knyck....:angel::eek:

VA??? :eek: Jag som va så himla lugn när det gällde drickandet...

Fast du landade ialla fall på fötterna, tycker att du borde fått stilpoäng, hehehe.

Till Nelle; ja man kan ju hoppas att han smittat av sig lite av sin iver till de yngre bebisarna. Fast starten kan ju bli ngt bättre :angel:

Äh, man kan väl inte vara bäst på allt! Klart kompisarna drar även om man som ryttare kan bli mäkta irriterad i sådana situationer :smirk:

Åhå! Jag bara måste sticka in en sak eftersom jag just satt och läste ett gammal inlägg från Nova. Det handlade om var Winnie skulle flytta om hon inte blev dräktig. Både jag och Nova anmälde oss frivilligt.
Citat från Novali "Himla otur, hoppas hon tar sig igen annars vet du var (stod vart men språknörd som jag är... :devil: ) hon kan flytta... Fast så långt som att lova att ta rosa på mig går jag inte!!! "
Någon mer som börjar fundera över hennes färgseende efter att ha sett de vackra jackorna i helgen :angel: :rofl:

Alltså det här med att sitta o leta efter gamla trådar och sen citera dem anser jag är HELT ute!:angel:

*KL*
Eftersom bilden är borta från Gs hemsida så kommer den här:

rosa.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 217
Senast: Mabuse
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 774
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 138
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
70 626
Senast: anglahund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30