Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*smyger in*
Grattis alla till resultaten på Breeders...
Tråkigt att min kära granne Novali01 hamnade i backen, vad skulle du där att göra?
Han är bra fin din Grålle och himmla trevlig "liten filur".
Äsch, det vara bara för att göra det hela lite mer spännande....jag gillar att höra hur hela publiken drar efter andan innan de vet om det gått bra eller inte vid en avfallning...
Ja, visst är han fin men attans billig var han i söndags....kan tillägga att han numera inte är till salu längre...
Ojoj, vinnaren i 6-årsklassen var rätt nära att hamna på rumpan i vattnet.. Många 6-åringar ser ut att ha hoppat i rätt dåligt där, liksom tappat ett ben i nerhoppet. Någon som vet vilken den mörka 6-åriga skimmeln är?
Äsch, det vara bara för att göra det hela lite mer spännande....jag gillar att höra hur hela publiken drar efter andan innan de vet om det gått bra eller inte vid en avfallning...
Ja, visst är han fin men attans billig var han i söndags....kan tillägga att han numera inte är till salu längre...
Kan du mena Capitis som kom tvåa kanske?
Jag har ingen aning, men det verkar väl inte omöjligt så som den hoppade på bilderna. Mörk skimmel med nästan svart man.
Ja? Vad menar du? Både jag och Novali såg ju dig dansa där? På alla fyra ska tilläggas...
Näe missade jag dansen, jag som väntade hela kvällen på den. Men en annan va ju tvungen att gå och lägga sig med min feber för att kunna handskas med Poohs lille häst i terrängen.
Kan tillägga att jag hade träningsvärk i armarna i flera dagar för att han va så stark.
Jaha ja, feber...är det SÅ det kallas när man har tittat för djupt i glaset och har glänsande ögon och röd näsa????
Träningsvärk, vad är det mot närkontakt med Moder Jord i 190 knyck....
Åhå! Jag bara måste sticka in en sak eftersom jag just satt och läste ett gammal inlägg från Nova. Det handlade om var Winnie skulle flytta om hon inte blev dräktig. Både jag och Nova anmälde oss frivilligt.
Citat från Novali "Himla otur, hoppas hon tar sig igen annars vet du var (stod vart men språknörd som jag är... ) hon kan flytta... Fast så långt som att lova att ta rosa på mig går jag inte!!! "
Någon mer som börjar fundera över hennes färgseende efter att ha sett de vackra jackorna i helgen
*KL*
Eftersom bilden är borta från Gs hemsida så kommer den här:
Åhhhhhhhhh så tjusigt