Breeders Final på Gärds!!!

Sv: Breeders Final på Gärds!!!

rosa.jpg

Haha klockren bild! Å vilket team:banana:

Jaaa jag såg allt era avundsjuka blickar...att vara med i det rosa teamet är få förunnade men kanske en mörkbrun liten buse från Östergötland kan få aspirera på en plats....:bump::bump:

Jo men vem skulle inte vara med i erat team??;) Min mörkbrune passar utmärkt i rosa...

Jo men vem skulle inte vara med i erat team??;) Min mörkbrune passar utmärkt i rosa...

Vi får fundera på det till nästa höst då! :p

Innan dess hoppas jag vi ses ute...kanske Mantorp i vår...jag har ju lovat Old Q att dyka upp då....:o

Vi får fundera på det till nästa höst då! :p

Innan dess hoppas jag vi ses ute...kanske Mantorp i vår...jag har ju lovat Old Q att dyka upp då....:o

Jo men till Mantorp blir det med all säkerthet. Brukar alltid bli en av de första på året:)

öhhh jaha....då funderar man ju på vilka klasser ni tänker ha på vilket datum tro?....:angel:

Om jag minns rätt
Första gången 90 100 lätt och debutant
Andra gången 90 100 CNC* och MsvB kat D

kl

Nu har Krister Lindh lagt upp sina bilder om någon skulle ha missat det.

kl

Nu har Krister Lindh lagt upp sina bilder om någon skulle ha missat det.

Ja, och gissa vilka som har de flesta bilderna tagna på sig....:angel: Jo, givetvis den Gråa Faran som for runt som en dåre på banan...10 bilder har han tagit på oss, jag gissar att han väntade på att klistret skulle släppa från mina stövlar och jag dimpa i backen...han skulle tagit lika många i terrängen istället så hade han fått sin bild!:devil:

Hi,Hi jag såg att han lyckats fånga er på första hindret i banhoppningen:angel:

Om jag minns rätt
Första gången 90 100 lätt och debutant
Andra gången 90 100 CNC* och MsvB kat D

Hoppas verkligen de börjar med 90 i år, för nu skall vi åka och titta på en drömhäst :love: men som måste börja kvala om. Den gamle är såld som läromästare :bow:
Betti står hemma i stallet och tänker tillbaka på de härliga dagarna i Gärds :love: vilken toppenhelg :bump:
Har sett på equipe att den som det var nästan mest synd om (red fel väg) i vår klass (TH) ligger ruskigt bra till i hopp Breeders :) dubbelnolla !!! Heja på

Hoppas verkligen de börjar med 90 i år, för nu skall vi åka och titta på en drömhäst :love: men som måste börja kvala om. Den gamle är såld som läromästare :bow:
Betti står hemma i stallet och tänker tillbaka på de härliga dagarna i Gärds :love: vilken toppenhelg :bump:
Har sett på equipe att den som det var nästan mest synd om (red fel väg) i vår klass (TH) ligger ruskigt bra till i hopp Breeders :) dubbelnolla !!! Heja på

Kul att du kallar honom drömhäst! :love:
Jag blir bara lycklig av att höra detta!:bump:
En vit en också!;)

Svarar dig och Bettibets...
Anna (N) låg på sjukhuset i Kristianstad i nästan 2 veckor innan hon fick komma hem... Har för mig att M.J (som jobbar hos henne f.n.) sa att de även hade lyckats skada henne i knäet när de skulle operera? eller om hon gjort det också? hon bröt ju skenbenet (om inte minnet sviker vilket inte är omöjligt) på två ställen vid sin avsittning där hon landade på fötterna.. Har för mig att M.J sa att hon blir borta från ridning minst 3 månader, men förvånar mig inte om hon skulle få för sig att sitta upp igen efter 1...

Senast ändrad:

Svarar för Bettibets.....min gamle hopphäst!!!;) Som också kan hoppa terränghinder hur lätt som helst:angel:

Nu önskar jag dem all lycka:bump::bump:

Jo vi har kontakt med MJ för löpande info :D

otroligt synd om Anna att drabbas så här

Hehe, okej!

Jaa, hon har verkligen max. otur! Finns ju ett antal fler grejjer som man kan räkna upp utöver detta....

Men det är nu bara att hålla tummarna för att hon läker så fort som möjligt!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 217
Senast: Mabuse
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 774
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 138
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
70 626
Senast: anglahund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA