BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

KL
Vad betyder "Attendance: Have logged on 10 different days in the past 20 days"
Fattar inte :confused:

Det betyder att du inom en period på 20 dagar ska logga in tio olika dagar, mao - loggar du in tio dagar i rad efter att du fått questen har du sedan klarat av den.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

Nu har jag lagt till de flesta av er här som vänner, hoppas ni accepterar...=)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

KL

Har lagt till en massa härifrån som vänner, kul med så många som spelar!!



En fråga angående genetic point, blir de högre hos avkomman ju högre blup hos föräldrarna?

Dvs, skulle nedanstående föl ha samma GP eller har den senare högre?

Ex 1. Ett sto med 300 GP och -99 blup betäcks med en hingst med 600 GP och +100 blup.

Ex 2. Samma sto men nu mer tränad så hon har 300 GP och +20 blup, betäcks med samma hingst, 600 GP, +100 blup.


Att skills inte har med saken att göra begriper jag men blupen höjs ju med högre skills.(?) I nuläget betäcker jag stona så fort de blivit 2,5 år. Får de ett stoföl har de gjort sitt hos mig. :angel: Men om fölen blir bättre om mamman är mer tränad väntar jag ju gärna ett tag... Eller förbättras blupen när avkommorna tränats?
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Förresten, om någon behöver ny anställning som ridinstruktör imorgon (22/8) så kan jag gärna anställa, betalar 80ec, dvs maxtaxa. Kan reservera!
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Undrar detsamma :) Samt om man har en egen hingst och ett sto, kostar det ändå att betäcka?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nej, jag tror man får lägga upp betäckningen på private covering och med en avgift, men den betalar man ju i så fall till sig själv så då är det gratis. Men vill du ha en bättre avkomma så välj en hingst från public coverings med högre poäng. :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl har försökt få tag på Golden Spurs i 2 dagar nu och följt varenda sekund av aktionen men även om jag klickar på comfirm varje sekund så är det alltid nån annan som får dem :(:( vad kan jag göra för att vara snabbare?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*
Borde kanske göras en howrse-tråd hehe =)
Blev medlem i helgen, fantaziya heter jag. Vart medlem (& en mycket inbiten sådan :D) innan för runt ett år sedan men gjorde en ny för kontot finns nog inte kvar (har ändå glömt både användarnamn & lösenord så ;))
Så nu är det bara å köra på igen!

Inriktar ni er på någon särskild hästras? :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hur mycket åldras hästarna på en dag normalt vis när man inte använder sig av aging point?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

De åldras normalt två månader per dag. :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Eftersom jag är dressyrnörd avlar jag på irish hunters. Idag föddes ett föl som stammar från mitt startsto med 208 dressyrpoäng. :banana:

Funderar på att köpa in och avla med någon marwari också, mest för att de går för såna hiskeliga summor. :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl har försökt få tag på Golden Spurs i 2 dagar nu och följt varenda sekund av aktionen men även om jag klickar på comfirm varje sekund så är det alltid nån annan som får dem :(:( vad kan jag göra för att vara snabbare?

Jag har gjort så att när det är ca 10 sekunder kvar så skriver jag manuellt in ett lite högre bud. Om det t.ex. är 100ec som högsta budet ligger på när det är 10 sek kvar så lägger jag ett bud på 120 och klickar iväg det när det borde vara någon sekund kvar. De som då bara höjer budet med 1ec bjuder ju då för lågt eftersom sidan för dem säger att högsta budet är typ 104ec innan mitt bud noteras, när de då ska höja har tiden gått ut.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

försöker göra det men går inte :( är alltid för långsam :((
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag inriktar mig på fullblod :laugh:
På nåt konstigt sätt blev 3 hästar nio :confused: :rofl:

Köpte tre igår och en idag plus att jag fick två föl :D
Och så får jag ett till föl snart :bump:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

jag har hannoveranare (eller hur det nu stavas..)
startade med en häst, fick en annan av spelet, köpte en, avlade på gratis hästen som fick tvillingar så nu har jag 5 hästar varav en är till salu ^_^
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hannoveranare har jag:)
Har bara en häst än så länge, av någon anledning har jag -1 karma point:confused:, verkar inte kunna få mer heller:confused:

Har varit medlem i nästan 30 dgr nu
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Man förlorar en karma när man förlorar ett föl :(
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

(svarar på alla som skrev, av lathet :angel:)
Kul att fler inriktar sig haha :D
Själv kör jag på australian pony, som den tönt jag är :D
Nu vill jag bara att tiden ska gå så jag kan hoppa upp till nästa nivå!
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp