BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nu har jag reggat mig på nytt och heter Fashionistan som här, lägg gärna till mig! (ALLA!!!!!!!) :laugh:

La till dig som sponsor eller vad det hette, du verkar erfaren! :D:D

Börjar nu med ett hingstföl, ska försöka att inte mata ihjäl honom som jag gjorde med den förra, då blev jag så ledsen att jag tog bort allt! :crazy:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

Har också reggat mig :D
Detta är ju superskoj ju!

sg99anli heter jag, adda gärna.

Kör på hannoveranare, har två hästar och ett föl just nu :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag följer Apan som säger vad man ska göra!! :o:o
Men så skulle jag åldra fölet till 20 månader men han råkade bli 1 år! :o Va händer nu? ;):D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Fortsätt mata, borsta och sånt tills han blir 20 månader. De åldras två månader åt gången ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Man får en karma point när man varit medlem i trettio dagar. Då kanske din nollställs :/
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl

Kul att så många spelar , howrse kan vara riktigt roligt - själv har jag ett break ifrån spelet har inte spelat aktivt på säkert ett halvår .
Funderar på att ta upp det igen , har ett konto med runt 700 inloggade dagar . Irish hunters var min grej ,eller är väl fortfarande .
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Araber för min del, har för närvarande 22 stycken och fler så småningom men alla mina är under träning så det dröjer innan de kommer betäcka och betäckas :) Alla utom två är 28* och mitt mål är att avla fram 29* så småningom.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nu känner jag mig DUM! :o:o:o:o:o:o

Skyller på att jag är blond! :idea: :rofl:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Kul med en sådan här tråd håller med er andra att ett Simsspel i häst tema hade varit super.
Finns på horwrse jag med som Bure :bump:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nu är det lite fart på det hela! ;)

Akilles (min svarta hingst, hannoveranare :love:) är nu lite över 3 år och vi har börjat tävla, fattar dock inte riktigt tävlingarna?!
Han ska bli en hopphingst till avel! :d

Fick även en present av apan, mitt nya sto Athena som väger massor :angel: och också är precis 3, hon börjar träna nu! :p:p


Snacka om att man blir fast! Kan någon berätta lite mer om aveln?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Mitt jobberbjudande står kvar, jag behöver en ridinstruktör på mitt center! :crazy:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Har betäckt mitt sto och hon har fölat var hittar man fölet sen.? Måste man vänta tills den är 6 månader innan man kan se den.?:confused:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nej det ska du inte. Mitt ploppade upp på engång och så fick man döpa det :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja då vet jag inte var det tog vägen får väll leta efter det då tack..
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

När man har betalat veterinären kommer det upp en ny sida där man ser fölet och får döpa det. Sedan hamnar man på fölets "sida", eller om man kommer tillbaka så man ser översikten över sina hästar (det föddes inget föl idag så jag minns inte vilket :p). Och så blev det alltså inte för dig? :crazy:
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp