BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det stod att hon hade fölat men det var nog ngn bugg hon var inte betäckt ens, så nu har det löst sig fick två ston.. :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

KL
Hur skickar man vattenballonger? :confused:

om du får en, så kan du antigen klicka på länken i den rutan du får upp när du fångat ballongen, eller på första sidan, alltså tryck på howrse loggan, där kan du hitta både sidan där du skickar ballogen och auktionen för sandhögen.:)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

KL
Hur skickar man vattenballonger? :confused:

När du klickat på "home" så står det "water balloon fight" på sidan, klicka där så löser det sig. :) Ibland ligger det fast med sandpile-auktionen ovanför, ibland ligger de två aktiviteterna på samma plats och då ligger länken till vattenballongerna i några sekunder innan den byter till sandlänken och så byter det igen. Och det byter just till det man inte ska till när man är på väg att klicka. :p
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

hur får man tag på en veterinär till sitt equestrian center? jag vill betäcka ett sto men vågar inte innan jag har anställt en vet.

sen undrar jag också om man inte kan sälja det man har odlat? jag har precis skördat ett fält med morötter men de verkar inte gå att sälja?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

morötter går inte att sälja de har man till sitt center så att inackorderingarna kan använda dem, och man kan inte anställa veterinärer, bara häst skötare, ridinstruktörer, hovslagare och sadelmakare.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

så veterinären kommer oavsett vilket stall min häst står i?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jajemen! Tidigare verkar det som att veterinären skulle anställas som de andra jobben men att man nu tagit bort det.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl...

5 dagar kvar tills jag kan hoppa opp en level.
Funderar på att byta inriktning (nörd ;)) så nu vill jag bara tiden ska gå.
& pengarna komma in :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Någon som vill bli långtidsanställd som ridinstruktör på mitt center? Efter 30 dagar (tror jag det var) kan man höja lönen och jag betalar bra till en trogen instruktör! :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hade jag varit ridinstruktör så hade jag nappat direkt :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hur många dagar har du spelat? Det verkar ju inte vara så många som är sugna och den jag haft de senaste dagarna (ej härifrån) ville inte förlänga kontraktet. :( Så vem vet, erbjudandet kanske står kvar när du kommit så långt. :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Imorgon blir min 5:e dag! :D
Längtar tills jag vart med i 10 dar så att jag får komma upp i level 2! ;)

Vilken level måste man vara på för att öppna eget och skaffa fler hästar? (vill ha avelshingstar och ston)

Och föresten, ni som har runt 20 egna hästar, hur orkar ni gå in på varje och träna varje dag? :o:D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Om jag inte minns helt fel så kan man komma åt auktionerna när man har klarat level 2.

Jag har i dagsläget bara 23 st. men det tar inte så lång tid att sköta om dom, man får in en rutin så småningom ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Har bara spelat 5 dagar eller nått liknande :P
Så det dröjer nog rätt länge innan jag blir något sånt :D

Men spelet är väldans kul hittils!!
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nu har jag reserverat en plats som ridinstruktör till dig Mirre, det borde ligga i en egen spalt när du söker jobb. :)

Ridinstruktör blir man när man klarat nivå 2, dvs efter 10 dagar. När man är på nivå 2 kan man köpa hästar på auktion och dumpa en skrutthäst (typ den man fick av spelet) i "Safe Haven" för en liten peng.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Om du med "öppna eget" menar ett eget stall så är det efter 20 dagar. Efter 30 dagar kan man sortera sina hästar i olika kategorier/raser och man ska visst få mer information kring avlandet då, jag har en dag kvar dit!:bump:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*
Fråga..
Mitt äldsta sto, som har fullt på de träningar som passar för trav, men om jag ska ta en "ride" i trav, så får jag numera inga travpoäng utan bara förlust av energi?
De andra får travpoäng och det fick hon oxå förut??

Köpte mig en ridhäst, men man tjänar ju pyttelite på deras tävlingar och istället får man anmäla till massor??
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag kan bli det:) (Irtre på howrse)

:bump: så det är du som är Irtre!! har hannover center där du står :rofl: tror att jag skickade ett pm till dig via howrse om att jag inte kunde förlänga boendet för en av dina hästar, men testa igen så går det nog ^_^ (super glad över att slippa skriva på engelska :D)
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 772
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp