BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

ok, hittade den..=P. Men nu förstår jag inte nästa istället, "-Skicka ett meddelande till Ow". Men det går inte, det står bara att det kontot inte finns..?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Huuuur odlar man pass? Jag har en stor åker och gödsel så jag har läst hjälpdelen, men vad är det för frö man ska så? Det är ju höst nu och pass låter ju fiffigt att odla. :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nuuu!

Råkade skriva =) istället för :) o då gick det visst inte..
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl
Vad menas med Find secret page No. 1? Var ligger den sidan?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ledtrådarna till secret page var Ow, och Ow's födelsedag. Räcker med årtalet bara, dock vet jag att sidan har legat nere ett par dagar.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

Nån som kan förklara vad en pegasus "är bra för" o hur den blir en sån? Samma sak med zanthos o de andra "konstiga" varianterna..=P

O om man svälter en häst så den hamnar i himlen får man ett pass då? Eller e det bara hästar som mår bra o dör vid 30?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

vet inte om det är något speciellt med dom förutom just utseendet.

Angående det andra så har jag förstått det så att hästen måste dö efter att den blivit 30 år och då sänder man den till himlen och får ett pass.

kl på mig själv

Kommer snart att kunna göra ett eget center :) Och jag undrar mest hur man ska kunna tjäna pengar när det är vinter? Man kan ju inte odla något då.
Räcker de equus man får till "bra" saker eller får man nöja sig med sämre stall och sämre bäddar till en början?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jadu, vad exakt en pegasus är bra till, beror väl lite på en själv. Ifall du tycker sånna är fina osv, eller om du vill ha en pegasus GA. Dock så har pegasus en bonus som kan vara rätt så bra på svårbluppade hästar.

Sedan finns det en drös så kallade "divines" och "specials". Xanthos som du nämnde är en av dessa, ägaren får exempelvis pengar varje dag av den om jag minns rätt. Vi andra kan ifall vi klappar dom chansen att vinna pengar och en HOP. Annars står det förklarat på deras flikar vad som är speciellt med dom andra.

Endast hästar som är dödliga kan ge ett pass till dig ifall de där vid 30 års ålder eller mer.


>>>Thuzze, för att svara på din fråga, du tjänar mest pengar på att odla wheat och flax. Jag rekommenderar ifall du inte kan använda pass att låta ditt EC växa långsamt. Typ börja inte med att köpa boxar, ha anställda osv. Utan få in pengar först genom odling i första hand. Att ha ett växthus är att rekommendera och så stora fält som möjligt.
Annars något som du kan göra varje dag är att köpa 1000 "droppings", gör dom till gödsel och sälj tills våren kommer. Då är det bra att du har redan fält redo med gödsel att använda.




Förövrigt, ifall någon känner sig för att börja. Välj gärna mig som sponsor, behöver det för ett uppdrag lol. Heter som sagt Nostie där ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tack så mycket för svaret! Hjälpte mig mycket i mina funderingar :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Kl.
Jag har precis öppnat mitt EC och undrar hur gör man för att öka renlighet i boxar och ängar..?
Kan man göra ngt eller är det tiden som avgör.?/Bure:confused:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det är tiden som avgör Bure, om du har rätt antal "grooms". Du behöver dock inte ha några "grooms" på de första 20 boxarna. Renligheten ökar med 10% varje dag.
Ängarna ökar du "fertility" genom att lägga dom "fallow" förövrigt. Så det är bra om du ska både gro saker och använda dom till bete att du har extra antal ängar för det. så du kan rotera dom.



>>Thuzze, om du har mer undringar kan du alltid skicka PM via Howrse, svarar snabbare där ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Haha vad heter du där? :D
Någon som har extra passes liggandes och vill köpa 2 unicorns? :angel:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

>>>Thuzze, för att svara på din fråga, du tjänar mest pengar på att odla wheat och flax. Jag rekommenderar ifall du inte kan använda pass att låta ditt EC växa långsamt. Typ börja inte med att köpa boxar, ha anställda osv. Utan få in pengar först genom odling i första hand. Att ha ett växthus är att rekommendera och så stora fält som möjligt.
Annars något som du kan göra varje dag är att köpa 1000 "droppings", gör dom till gödsel och sälj tills våren kommer. Då är det bra att du har redan fält redo med gödsel att använda.
Nja, turnips ger ju tveklöst mest pengar, både wheat och flax (förutom ströt från flax då) ger ju bara 1e/enhet medan turnips ger 25e/enhet.

Jag har ett växthus och kunde idag skörda turnips, jag fick 433 st från skörden och det gav 10 825e!! :) Turnips kan man ju inte ha till annat heller så då slipper man vela... ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Boxarna blir lite renare varje dag när din (gratis) groom mockar och har sig. Efter några dagar är det 100 % rent. :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp