BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Eqetan: Du verkar ju ha koll på detta! Vad gör man med korten under fliken "profile" - "my cards"? Har försökt utforska det mesta men de där korten blir jag inte riktigt klok på...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag har inte heller riktigt koll på vad de där korten är till för. Men jag har fått för mig att man köper dom i typ leksaksaffärer, och att varje kort har en kod som man knappar in på howrse och så kan man få olika saker.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl

Jag är också medlem på howrse. :) Jag heter Lazetti. där, adda mig! ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Har varit medlem på Howrse i 60 dagar nu, så jag har lyckats få mig ett affix :cool:

Heter Efrafa där, ni får gärna adda mig.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl, i morgon så ska mitt howrse sto föla, vad ska jag göra?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Imorgon när du går in på stoets "sida" så kommer vara en ruta nere i det högra hörnet där det står "Call the vet" eller något liknande. Tryck på den texten, så kommer fölet. :D
Det kostar 500ec, så se till att du har pengarna. :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

okej, på breeders manual så verkade det mer komplicerat XD
tack
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

jag har för mycket ledig tid... har också börjat spela men jag tycker mest jag bränner pengar för jag tjänar nästan ingenting? dålig anställningsavtal som groom ;). har skickat "friend request" till ett helt gäng i tråden så ni får gärna acceptera :). heter tivoli på howrse.

en fråga bara, min ena häst har tävlat några gånger men det går inte så bra för den. hur gör man för att den ska vinna alt tjäna in lite mer i prispengar?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

jag har för mycket ledig tid... har också börjat spela men jag tycker mest jag bränner pengar för jag tjänar nästan ingenting? dålig anställningsavtal som groom ;). har skickat "friend request" till ett helt gäng i tråden så ni får gärna acceptera :). heter tivoli på howrse.

en fråga bara, min ena häst har tävlat några gånger men det går inte så bra för den. hur gör man för att den ska vinna alt tjäna in lite mer i prispengar?

Under Training, trycker du på + för att träna en viss sak och ta då en som passar det du ska tävla i.

Rides, även här något som passar.

Ju mer tränat, högre energi och hälsa, detso bättre går det :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

hmm hästen är färdigtränad i allt utom trav och den anmäls bara till tävling när den har 100 % på allt. jag har däremot inte tagit så många "rides". kan det vara det som gör det? något man ska tänka på när man anmäler till tävling? har sett att vissa lopp är reserverade för de med under 20 vinster, men de är svåra att hitta!
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Är det bar jag som aldrig hittar några tävlingar?
Står ju bara att det inte finns några tävlingar:confused:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl

Har varit reggad ett tag nu, heter Niennra om någon känner sig manad att adda :)

Känner dock spontant att folk investerar liiite för mycket känslor i de där hästarna där.. Vissa forumposter skrämmer mig lite :rofl:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det kan vara att hästen inte är tillräckligt tränad för att kunna tävla än eller sänka svårigheten på tävlingen (kortare sträcka ex.). Har du kollat på dom andra grenarna också om det finns några tillgängliga tävlingar där ?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Testar också detta spel:) Fattar inte så mycket än dock... När får man passes?
Har addat några av er.
Ni får gärna adda mej om ni vill - heter azagh
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Pass får man antingen köpa med riktiga pengar eller så kan man köpa 1 pass för 20% av dom equus man har när man har varit medlem i 50 dagar och därefter kan man köpa ytterligare 1 pass efter 30 dagar osv. tror jag det är. När man har fått 5 karmapoäng så får man också ett pass. Det finns kanske någon mer sak man kan göra för att få pass men det vet jag inte :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Men hur får man karmapoäng då?
Har inte ett enda:crazy: trots att jag är inne varje dag
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Man får en karma när man har varit medlem i 60 dagar tror jag det är och så varje gång man köper pass då.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Lite segt såhär i början tycker jag... Får spela i 10 min innan det är kväll för mina två hästar. Och inte får jag skaffa nya hästar heller.

Kanske blir bättre senare?
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp