BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det tar ett litet tag innan nivån går upp, ibland kan det ta flera dagar så ha tålamod ;) eller använd aging point om du vill att det ska gå fortare :angel:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl

Nu har jag med gått med och addat några som vän till mig. Heter M_J där.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hmm håller på grejar med min presentation nu men hur fasen ändrar man färg på bakgrunden?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

haha, nu är jag med medlem på horwse, heter samma som här och hittills har väll allt gått bra.;) xD
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag tror att man måste gå in under html och ändra, vet inte riktigt, har aldrig testat.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tydligen finns det här som vanligt sällskapsspel också.
*vill ha*
Någon som vet om det går att köpa i Sverige?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hur gör man för att köpa fler hästar?
Eller måste första hästen bli vuxen först?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl

Vad kul med bukefalister på howrse ,
Själv har jag spelat mycket aktivt ,dock inte de sista 6 månaderna ,kontot har legat i träda .


Du kan köpa fler hästar antingen i "auctions" eller private sales för det sistnämnda måste man ha 3 karma vill jag minnas .
Om det är någon som vill tjäna lite equus och sälja piece of clouds , skicka ett meddelande på spelet .
Har samma namn där som här .
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Riktigt kul detta spelet ju! Fast tar nog ett tag att lära mej ;)
Heter Fozzie på Howrse också förresten.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Registrerade mig ikväll på Howrse och jag förstår väl det mesta. Utom en sak - min häst är för fet säger spelet när jag ska mata den. Jag tolkade det som att hästen behöver 15 pounds hö t.ex. när det står 0/15 pounds (innan man väljer hur mycket hästen ska få) men trots att jag bara tutat i den 7 pounds i flera speldagar så är den fet ändå. Han har haft hagförbud bara för det! :mad:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Registrerade mig ikväll på Howrse och jag förstår väl det mesta. Utom en sak - min häst är för fet säger spelet när jag ska mata den. Jag tolkade det som att hästen behöver 15 pounds hö t.ex. när det står 0/15 pounds (innan man väljer hur mycket hästen ska få) men trots att jag bara tutat i den 7 pounds i flera speldagar så är den fet ändå. Han har haft hagförbud bara för det! :mad:
Du räknar in att den äter när den är i hagen då väl? Så att du matar den det sista du gör på kvällen. Ex. har den ätit 7 pounds ute i hagen, och ska ha 15 totalt. Så ger du bara 8 pounds hö. Annars blir det för mycket om du först ger den mat, och sedan låter den gå ute i hagen.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

har också precis registrerat mig på howrse;), blev nyfiken efter att ha läst i denna tråd:D...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja, det är ju därför den fick hagförbud eftersom den blev fet trots att jag lade ihop gräset i hagen plus hö inne. Nåja, den tunnade ur innan jag loggade ut i alla fall.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Man måste göra riding level 2 testet först innan man kan köpa och sälja hästar i auktionerna.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

Här är en till Howrseare :D Inne på min 22a dag och är totalt beroende vilket kanske lett till att jag kan ha skaffat för många hästar för snabbt, vi får väl se vad ekonomin säger snart:angel: Nyss skapat mitt första center där oxå spännande spännande:D

Visst ja, Kiba heter jag där och har för närvarande 12 hästar:o
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Fattar typ ingenting av det spelet :crazy: :confused:

Spelar på travzonen också:)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja man blir beroende snabbt :D en av kompisarna som jag lurade dit är också fast i träsket ;)

Ja ibland önskar man att man hade mer pengar, jag har för närvarande bara 9 hästar då merparten är ute på auktion (sådana med bara 24*) men jag har en till på jäsning och inom kort ytterligare en så antalet lär väl öka sakta men säkert igen :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Hur får man kväll/natt att bli dag på howrse? Jag har använt aging men nu är poängen slut och klockan är 20:30 hur länge som helst..?
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Dejtingtråden del 38
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp