Bra madrass till spjälsäng

FadeAway

Trådstartare
Köpte en begagnad spjälsäng och fick en madrass på köpet. Men tänkte att jag nog vill köpa en ny. Vilka använder ni och vad tycker ni om dem? :)

Sv: Bra madrass till spjälsäng

Vi köpte på bar*ens hus, från rätt start en blå rutig. Jätte bra då man bara kan ta av överdraget o tvätta de om sängen blir ner lossas eller så. Har aldrig behövt tvätta själva madrassen bara skyddet men då har vi även en tunn bäddmadrass.

Sv: Bra madrass till spjälsäng

Vi har en från Ikea, vet inte vad den heter men den har en slät och en knottrig sida. Även borttagbart överdrag på den

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
428
Senast: WildHorse
·
Gravid - 1år Jag ska köpa mig en bärsele. Har fått låna en mjuk variant men den funkar inte så bra så jag spanar på ergobaby. Jag vill inte ha sjal...
Svar
16
· Visningar
1 090
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 541
Senast: manda
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar