Bra madrass till spjälsäng

FadeAway

Trådstartare
Köpte en begagnad spjälsäng och fick en madrass på köpet. Men tänkte att jag nog vill köpa en ny. Vilka använder ni och vad tycker ni om dem? :)

Sv: Bra madrass till spjälsäng

Vi köpte på bar*ens hus, från rätt start en blå rutig. Jätte bra då man bara kan ta av överdraget o tvätta de om sängen blir ner lossas eller så. Har aldrig behövt tvätta själva madrassen bara skyddet men då har vi även en tunn bäddmadrass.

Sv: Bra madrass till spjälsäng

Vi har en från Ikea, vet inte vad den heter men den har en slät och en knottrig sida. Även borttagbart överdrag på den

Liknande trådar

Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
522
Senast: mysboll
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 395
Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 707
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 505
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka