Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag letar efter en bra, informativ film om hur det är att skaffa hund från någon med vettiga åsikter. Finns det någon sådan? Svenska eller engelska spelar egentligen ingen roll, så länge inte den engelsktalande versionen förespråkar att låta hunden springa på löpband osv
Vad är det för typ av innehåll du är ute efter? Menar du hur det är att leva med hund, för den som är helt grön? Eller vad man bör tänka på vid val, hur man valpsäkrar hemmet, vad man behöver köpa/skaffa, hur man tränar valpar, eller vad?
Det skulle bli en rätt så lång film är jag rädd... Vänd dig till din brukshundsklubb eller en privatinstruktör i din närhet som du får förtroende för och ställ frågor istället.
SKKs valpfilm avråder jag från å det bestämdaste. Jäkla smörja
Det går en serie på SvtPlay just nu som heter valpkullen i 30-min avsnitt. Vågar dock inte uttala mig om hur den är eftersom jag inte sett den själv. Har tänkt jag skall kika på den någon dag i alla fall och se vad det är
@Migo Ja, grejen är att det inte är till mig filmen är tänkt, utan en jag känner som ska köpa hund. Jag har redan en hund. SKKs film har jag sett och vill inte se den igen
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Hundavel & Ras Oftast e dom så fokuserade på att springa just då men de händer med framförallt unghundar som fortfarande lär sej att dom försöker dra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.