Mabuse
Trådstartare
Så här i betäckningstider så är det ju mycket hingstdiskussioner, men som många påpekat så är det också många hingstar som glöms bort. Man väljer ju mellan de hingstar man kommer att tänka på, och det är ju långt ifrån alla av dem som det egentligen finns att välja på.
Så jag tänkte föreslå att vi hjälps åt att komma på de hingstarna - vilka är det som (oförtjänt kanske) knappast aldrig nämns i avelsdiskussioner, som kanske står hos en mindre hingsthållare utan marknadsföringsresurser och kommit i skymundan? Svenskstationerade för enkelhetens skull, de flesta är kanske inte vill ha fryssperma i första hand?
En del kanske är bortglömda med rätta, men säkert inte alla!
Börjar lite med några jag tycker det varit tyst om:
Quin
Fetcher N
Roi du Ballet
Nostradamus
Men det finns säkert fler, fyll på! Gärna också om ni har info om de "bortglömda", de kanske inte är i avel, eller borde kanske inte vara det, dvs är bortglömda med rätta.
Så jag tänkte föreslå att vi hjälps åt att komma på de hingstarna - vilka är det som (oförtjänt kanske) knappast aldrig nämns i avelsdiskussioner, som kanske står hos en mindre hingsthållare utan marknadsföringsresurser och kommit i skymundan? Svenskstationerade för enkelhetens skull, de flesta är kanske inte vill ha fryssperma i första hand?
En del kanske är bortglömda med rätta, men säkert inte alla!
Börjar lite med några jag tycker det varit tyst om:
Quin
Fetcher N
Roi du Ballet
Nostradamus
Men det finns säkert fler, fyll på! Gärna också om ni har info om de "bortglömda", de kanske inte är i avel, eller borde kanske inte vara det, dvs är bortglömda med rätta.