Bortglömda hingstar?

Sv: Bortglömda hingstar?

Jo jag vet att ägaren finns här.
Minst ett av mina ston ska betäckas med Lancier i år ;)

Kul att höra att ni är så nöjda med era Lancier- avkommor!

Jo jag vet att ägaren finns här.
Minst ett av mina ston ska betäckas med Lancier i år ;)

Kul att höra att ni är så nöjda med era Lancier- avkommor!

Åhh,vad roligt att höra! Jag gillar verkligen den hingsten och han är så fräsch för sin ålder.. Fick möjligheten att träffa honom när han stod på "fastlandet" hos Anders och passade då på att filma honom och han är riktigt läcker..:love:

Niklas instämmer jag om!

Sen måste jag nog faktiskt lägga till Lancier, en av mina favoriter, 9 godk söner, varav en tagit individuellt OS- silver, egna meriter och dessutom en av de få (den ända?) hingsten i avel fortfarande e: Landgraf..
Hade väl typ 11 ston förra året, fast det är ju 11 mer än vad Niklas hade :cool:

Fast Lancier, och även hans son Looping, pratas det ju ganska mycket om här i alla fall, även om de sen inte används så mycket.

Liknande trådar

C
Avel Sitter och spånar litegrann apropå att en del, säkert bra, hingstar sänks till V helt enkelt för att de får för få bedömningsbara...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 286
Senast: Mabuse
·
L
Avel Nu måste jag lufta en tanke jag haft under en längre tid, jag är säkert inte ensam. I halvblodsaveln har man så stora krav på...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 539
Senast: swe
·
Avel Nu tänker jag framför allt på halvblodsavel, men det förekommer säkert i de flesta raser. Håller inte alls på med avel själv (om det...
2
Svar
26
· Visningar
3 195
Senast: Eldfuxen
·
Avel Eller… Dags att avsluta min korta karriär som uppfödare? Jag har läst och begrundat ett flertal trådar och nu börjar jag känna mig...
2
Svar
31
· Visningar
2 853
Senast: Flower_Power
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar