Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Knapplån.

Min farm har faktiskt fungerat ganska felfritt trots att många andra har haft problem. Jag använder Google Chrome (webbläsare), det är jättebra! :)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tycker inte man hinner göra av med soppan man får i inbyte på kollektioner + den man hittar när man plöjer/gödslar. Har fortfarande över 520 hela tankar så det lär ta sin tid innan de är slut.

Jag kör också Chrome just nu men idag har det varit helt vacco. Måste logga in hela tiden och det segar ruskigt.

Just nu finns dessutom INGET på min FB startsida :confused: och det spelar ingen roll hur många gånger jag uppdaterar. Har provat logga in i IE, Opera och Firefox med samma nedslående resultat. Däremot funkar det på min iPhone :confused::confused:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag håller med dig. Spelet tappade lite av sin tjusning. Just nu satsar jag på att odla färdigt alla grödor men visst känns spelet tråkigare nu.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag gillar att jobba med co-ops. Tycker att det ger mycket spänning och att det har gjort spelet mycket roligare.
 
Sv: Bondgård/farm

Fast då krävs det ju att man har aktiva grannar. Jag har endast ett fåtal aktiva grannar och inga verkar vara intresserade av co-ops så det funkar inte så bra. Det blir svårt att så och skörda allt själv;)
 
Sv: Bondgård/farm

Verkar inte som att det går att komma in på Farmville alls utan att ange sin mailadress nu? Trist, men då får det vara, för min del.
 
Sv: Bondgård/farm

Fast då krävs det ju att man har aktiva grannar. Jag har endast ett fåtal aktiva grannar och inga verkar vara intresserade av co-ops så det funkar inte så bra. Det blir svårt att så och skörda allt själv;)

Men vi är ju grannar. Haka på mina jobb nästa gång. Jag har fått guld på alla jobb som jag har startat, men jag har också raggat jobbare för att lyckas.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag synkar gärna ihop mig med andra jobbare så att vi kan få guld. Jag har tidigare pratat ihop mig och samsynkat innan jobbet har startats. Skickar pm så att det inte blir för OT.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Känner mig som en jättedålig granne :( Jag har inte kunnat gödsla o mata höns hos grannarna på länge, och skicka free gifts funkar bara ibland, och delar jag med mig av upphittad bensin så hänger sig spelet för det mesta :mad: :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Som tex mig och jag tycker det fungerar jätte bra. :)
Vi har ju ett jätte bra gäng här från buke som hjälper varann, helt underbart tycker jag!:love:
Och ännu roligare, jag har fått fler vänner faktiskt. :love:


Jag är inte så tokig som folk tror. Utan tokigare. :D:angel::love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp