Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Virus, och som det står på sidan jag länkade till så förbinder man sig på vissa ställen till ett avtal där det dras pengar från telefonräkningen.
 
Sv: Bondgård/farm

Tror att det var efter att jag klickat på en blå fjäder som mina inlägg slutade att visa sig i News feeden :mad:

Nu har dom kommit tillbaka men jag slet mitt hår innan jag kom på vad det kunde vara:crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Tänkte just joina mitt första coop men efter jag sått var tydligen allt sått och massa var med, såg inte det innan.
Så jag gick ur. Lite trist men får hålla utkik efter nya :)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag får inte heller min klar :( hade en period när jag inte spelade så mycket och det straffar sig nu :(
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Tänkte just joina mitt första coop men efter jag sått var tydligen allt sått och massa var med, såg inte det innan.
Så jag gick ur. Lite trist men får hålla utkik efter nya :)

Är lite trög, fattar inte problemet, om det var många med och allt var sått efter att du sått ditt så är ju chansen stor att ni tar guld :confused:
 
Sv: Bondgård/farm

Allt var sått innan jag sått egentligen men det syndes inte först.
Så jag var liksom överflödig...
Som jag fattade det. FV gillar att förvirra mig.;)

Fast man kanske hade kunnat ändå, om någon glömt skörda?
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Hur hittar man hunden när det är dags att mata den?
Kom upp någon ruta med hundens namn och 3 days men hann inte se vad det stod.
 
Sv: Bondgård/farm

Hur hittar man hunden när det är dags att mata den?
Kom upp någon ruta med hundens namn och 3 days men hann inte se vad det stod.

Det är inte möjligen så att du har glömt att mata den varje dag så att den "rymt" det kostar 3 FV att få tillbaka den i så fall. Hunden brukar inte försvinna någonstans annars utan sitter snällt där man placerat den och man får inte missa att mata den innan tiden på räknaren gått ut (den vill ha mat varje 24e timme från att du först placerade den på farmen, nedräkning startar så fort denna tidpunkt varit och den måste få mat inom 23 h från dess annars rymmer den
 
Sv: Bondgård/farm

Måste ha stått 3 hours till matning bara för nu dök den upp igen:)
hann bli lite förvirrad eftersom jag öppnade fv typ 3 ggr och ingen puppy
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Nu har jag stött på ett nytt problem. Jag går in och gödslar och matar hönsen för ungefär hälften av mina grannar, det går bra.
Resten kan jag gödsla hos, men det går inte att mata hönsen. Det kvittar vad jag gör, jag har verkligen kollat så att datorn har jobbat färdigt. Jag har stängt av datorn också, men :devil:

Det har hållit på hos mig i några dagar.
 
Sv: Bondgård/farm

Nu funkar det inte när jag accepterar gåvor, jag godkänner dem men sen försvinner dem på vägen till min farm :( Någon mer som har samma problem?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp