Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Verkar inte som att det går att komma in på Farmville alls utan att ange sin mailadress nu? Trist, men då får det vara, för min del.

orsaken till att dom måste ha mailadress är ju att dom inte längre får lov att ha det på facebook så som det är nu och hur ska du kunna få gåvor/medelande om du inte har en mailadress.
Är ju bara att skaffa en extra mail för spelen?
 
Sv: Bondgård/farm

samma här.. det hänger sig 9 av 10 gånger när jag försöker skicka nått eller gå in till grannar. mycket tråkigt :/
 
Sv: Bondgård/farm

för mig funkar de att hjälpa grannar som är upp till ca level 40. efter det är det oftast (?) jätte utsmyckade farmer som tar evighet att ladda... inte kul att vänta ca 5 min/farm för att kunna hjälpa
 
Sv: Bondgård/farm

Efter allt klydd som varit med FV den senaste tiden har jag bestämt mig för att låta min farm vila, som ni kanske märkt. Kanske återupptar det senare, vi får se. Just nu saknar jag inte min farm ett dugg.
 
Sv: Bondgård/farm

för mig funkar de att hjälpa grannar som är upp till ca level 40. efter det är det oftast (?) jätte utsmyckade farmer som tar evighet att ladda... inte kul att vänta ca 5 min/farm för att kunna hjälpa
Jag har en del grannar som jag nästan aldrig är hos, just av den anledningen - det tar så lång tid att komma in på farmen...blir galen på sånt. Jag sitter på mobilt bredband och lyckas alltid surfa för mycket så de stryper hastigheten efter typ 2½ vecka :o och då kan jag inte hjälpa en enda granne. För det är knappt jag kommer in på min egen farm då :crazy:.

Jag är på level 70, men har inte jätteutsmyckad farm iaf :D (just nu ser det lite skumt ut för jag bygger om idag).

Jag tycker det här med co-ops är jättekul! :bump: Dock är jag ute efter att få mastery på allt (har ju inte fler levlar att sträva efter...) och jag har redan det på de flesta som används, lite trist. Jag tycker de kan fylla på med lite mer grödor som är på kort tid...jag har inte många såna kvar :cool:.
 
Sv: Bondgård/farm

Men åhh, du skulle ju ha hittat på något bus!!!:D
Jag busade lite igår...kunde inte låta bli :D. Det blev sådär konstigt, så när jag kom in på en annans farm (en bukefalist :angel: ) och upptäckte att jag kunde skörda...

Så är det någon som kliar sig i huvudet och undrar varför ens träd har bytt plats är det jag :rofl: (förlåååt, men jag kunde inte låta bli! :o )
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har också tagit lite vila som jag tror mina grannar har märkt, men nu har jag börjat ta tillbaka min farm men det tar tid. Så alla mina grannar jag är på gång, snart så :D
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Jag har fått en vänförfrågan på FB från nån som jag misstänker kan vara härifrån? Nån som känner sig träffad? :confused:

Jag accepterar gärna vänförfrågningar som är ur "grannsynpunkt" men en liten presentation kanske är på sin plats om man skickar förfrågningar till främmande människor? ;) Går ju bra att skicka pm här eller lägga till ett meddelande när man skickar förfrågan.

OBS: Jag raggar alltså inte grannar utan undrar egentligen bara vem som skickat förfrågan!
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

för mig funkar de att hjälpa grannar som är upp till ca level 40. efter det är det oftast (?) jätte utsmyckade farmer som tar evighet att ladda... inte kul att vänta ca 5 min/farm för att kunna hjälpa

Jag gör oftast så jag med, väljer de grannar som har lägst level. De behöver nog hjälpen mest med gödsling. Sen besöker jag vissa andra som bonus. Det är såsegt nu så det är omöjligt att besöka alla.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Jag blir snart knäpp på alla probelm med att acceptera/skicka gåvor . Hade nog inte brytt mig så mycket om det inte vore för den där valpen .. har två gånger kvar att mata -igår så dök inte maten upp i giftboxen tror att jag accepterade runt 3 stycken - samma sak idag ! igår köpte jag foder för sura farmcash , tror att jag skiter i det idag då får den väl springa bort då ... (surar)
 
Sv: Bondgård/farm

Håller med om att det nya systemet med att acceptera gåvor och sådant verkar lite "råddigt"!! :confused:

Men det fungerar efter man har "lallat" runt lite! Mycket jobb, men jag är fortfarande FV beroende! :D

Någon som vill vara min granne? :D Jag brukar ställa upp några gånger i veckan med gödsling och sådant! He he!

Min dator ville inte starta i morse innan jobbet så jag får ta en titt på den när jag slutat jobbet! :cry:b
 
Sv: Bondgård/farm

kl

"Woah there partner! You can't collect your own foal." + något liknande har jag fått idag när jag försökt ta grejer.
Kanske för att de redan är tagna? Men ändå konstigt.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

"Woah there partner! You can't collect your own foal." + något liknande har jag fått idag när jag försökt ta grejer.
Kanske för att de redan är tagna? Men ändå konstigt.

FV har infört 24 timmars regler på nya vänner (som ibland kan ta mkt mer än 24 timmar har klyddat i flera dagar med vissa), man kan inte ta några av de saker som tex föl, fuel, kollektioner mm som har vänkrav för att kunna ta förrän vänkontakten "accepterats" av FVs servrar vilket som sagt tar minst 24 timmar.

Likadant klyddar det med gifts under denna period och det går inte att acceptera gifts från dessa nya vänner heller utan de försvinner ut i tomma inte med ett gift not found.
 
Sv: Bondgård/farm

såg en fejk häst nyss och det är lätt att råka trycka för det ser äkta ut

30927944.jpg


Men som ni ser så kommer hästen inte från FarmVille utan från "via FarmVille"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp