Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Var precis inne hos en granne och gödlsade men hon hade fortfarande 9 stycken cops. Men det är kanske meningen att de extra ska tas bort med tiden.
 
Sv: Bondgård/farm

Mitt har de i alla fall snott. Och även några av mina grannars. Ska tydligen köpas men trots att det står limit 1 är det spärrat för mig i alla fall. Surt!
 
Sv: Bondgård/farm

Är det någon som kommer att skaffa Eifeltornet? Jag funderar på det, men det ser ut att ta mycket plats. Vill egentligen hellre ha det lilla tornet.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Pink-Hair Pony :love:

Blir så sur för att allt roligt kostar Cash.. sånna har man ju inte inte överdrivet många direkt :grin: Vägrar köpa! :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Om du har tur kan du få fontänen ändå. När dina vänner köper en fontän så kan även en granne få en fontän. Och sen kan du samla valentines i feeden, precis som med äggen och bonusarna.
 
Sv: Bondgård/farm

Kl

Äntligen 150 paktet! Jag ska skaffa eiffeltornet, men jag ska byta med en kompis, båda köper det stora, och så delar vi länkar sen. Det stora är för stort.:p

Jag har fortfarande kvar min två extra coops, men sett att flera grannar blivit av med dom. Det skulle ju ta tid stod det så snart tar dom väl mina också. Undrar hur länge man kan ha extra kycklingarna i giftboxen. Vore ju skönt att slippa ställa ut dom innan man kan utöka coopen.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag är nog lite trög för jag förstår inte hur folk gör när de delar länkar? Kan du förklara?
 
Sv: Bondgård/farm

Om du samlar ihop 150 stycken Valentine gåvor så kan du lösa in dem och få ett Eiffeltorn.

Men åh, ett eiffeltorn? Vem vill ha ett eiffeltorn? :p

Jag som precis hade förlikat mig med alla dessa AHD-fjanterier i stället för spik och brädor, bara för att jag trodde att man faktiskt kunde få något kul. :crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag funderar på att skaffa eifeltornet. Jag behöver "bara" 30 valentingåvor till för att göra det. Skulle dock vilja ha det lilla och spara det stora i förråd för att ta fram endast vid speciella tillfällen.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har inte så många aktiva grannar, så jag brukar bara säga till i i chatten att jag publicerar något, så hinner hn ta den.

Annars högerklickar man väl på den lappen som kommer upp som man trycker dela eller stänga, och egenskaper - kopiera länk och sen skicka den till kompisen innan man publicerar.
 
Sv: Bondgård/farm

När man byter in paketen till något, ex eiffeltornet, så kan man dela med sig, och då får man ett litet.

Men det är bara eiffeltornet som skiljer sig? I dom andra får grannarna en likadan?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 396
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp