Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag har postat allt som kommer men jag har också märkt att det finns en del som aldrig postar något. Ska rensa bort de som inte är aktiva åtminstone. Synd att det fortfarande inte går att ta bort "spökena".
 
Sv: Bondgård/farm

Har ett gäng som postar mycket men det spelar ingen roll om du är tre sekunder efter och klickar på länken så finns det aldrig något kvar. Dessa är nu utrensade.
 
Sv: Bondgård/farm

*KL*

Jag skaffade mig precis en pink hair pony. :love:
Grämer mig dock att jag aldrig skaffade en clydesdale. Pinto hästarna verkr ju finnas kvar så en sådan ska jag se om jag kn spara ihop till nu. Saknas 5 eller 6 sedlar bara.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har nollkoll på vilka som är vilka här och på farmville, en del är lätta som har samma bild eller liknande användarnamn som sitt eget men annars är det jätte svårt.

I går när jag var runt och gödslade hos mina grannar så kollade jag vilka som hade halvfärdiga stall, skrev upp dom på ett papper, chansar bara på en av dom två delarna som jag kan skicka som gåva, någon har jag frågat som jag hade en aning om saknade just en viss del.

Kör i Explorer och det går bra förutom att ladda upp grannfarmerna när man ska hjälpa till, det är riktigt segt, brukar gå och göra något annat i medans den laddar :D
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har olika bilder eftersom jag ville ha en mer anonym bild på Buke än på FB. På FB vill jag ju inte ha en katt som bild. Men jag är inte alls anonym. Om du googlar på Alazzi så lär du få fram mitt namn direkt :-)
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Har också grannar som postar en massa grejer, men man får aldrig något, även om man klickar på länken när det gått mindre än 10 sekunder :mad: Dessa människor "fuskar" alltså? och ger till sina kompisar innan de postar "på riktigt"?

Själv försöker jag iallafall posta det mesta, men segar det som :devil: som det gör ibland (ganska ofta...) så väljer jag ignorera för att inte överanstränga min stackars dator :crazy:

Jag byter gärna eiffeltorn med någon också, fast det lär dröja innan jag får det
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har som sagt rensat ut de här "snyltarna" nu. De här människorna är de som har sökt kontakt med mig men personligen har jag aldrig fått något från dem medan de förmodligen fått en hel del från mig. Känns skönt att sakerna nu hamnar hos de som jag verkligen vill ska ha dem. Först till kvarn får först mala.
 
Sv: Bondgård/farm

Behöver alla grannar, vill ha 24*24, men trakten runt om är inte tillräckligt befolkad ännu...
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har hört att vissa använder någon typ av program som automatiskt plockar saker när de läggs ut. Om det verkligen finns sådana vet jag inte men om man nu har det förstår jag inte varför. Man får ju trots allt inte plats med hur mycket saker som helst.
Vad postar ni för saker, det finns ju så mycket att posta så jag gallrar ganska hårt.
Jag postar ägg, colllectables, djur, valentines (utom mobbing medelandena), stjärna 3 på masterys, extra gödning och om jag vet att någon behöver coins postar jag rosetter men det blir ytterst sällan.
 
Sv: Bondgård/farm

Du menar kanske bonus checker. Jag postar allt. Även mobbingmeddelandena fast jag har faktiskt inte fått något sådant som säger att jag slagit den eller den. Möjligt att jag inte postat det.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har själv inte fattat det förrän jag läste det nu. Dock har jag funderat över att vissa (även om de haft vääääldigt många vänner) postat länkar som du aldrig får något av hur snabb du än är. Men nu gick det upp ett Liljeholmens när jag läste detta.
 
Sv: Bondgård/farm

Om du går in på sökfunktionen och skriver farmvill bonus checker får du upp ett program som visar alla trådar med alla belöningar som varit under en viss tid. När du klickar på länkarna får du det som finns kvar. Finns liknande för cafe world osv.
 
Sv: Bondgård/farm

Fast folk behöver inte fuska för att allt ska försvinna på nolltid. De som har många aktiva vänner råkar ut för det. Det är ju oftast inte mer än 5 saker att få och om du har många vänner online samtidigt så är det klart att det går direkt. Jag har några sådana vänner där det inte är någon idé att trycka på länken även om du gör det direkt. Det finns aldrig något kvar.
 
Sv: Bondgård/farm

Fast man undrar ju när det gått tre sekunder och man har råkat ut för det femtiofem gånger. Andra gånger trycker man på vänner som man vet har många vänner och får nästan alltid något. Obs nästan!
 
Sv: Bondgård/farm

Vad postar ni för saker, det finns ju så mycket att posta så jag gallrar ganska hårt.
Jag postar ägg, colllectables, djur, valentines (utom mobbing medelandena), stjärna 3 på masterys, extra gödning och om jag vet att någon behöver coins postar jag rosetter men det blir ytterst sällan.

Jag postar alla rosetter, ägg, djur, valentines (även mobbing meddelandet, efter en stunds funderande), alla masteries, extra gödning. Ibland även chicken cop när jag tackar för att hönorna har fått mat.

Postar aldrig när jag har gödslat hos någon. Postar ibland och tackar när någon som jag vill tacka extra har gödslat.
 
Sv: Bondgård/farm

När man byter in paketen till något, ex eiffeltornet, så kan man dela med sig, och då får man ett litet.

Men det är bara eiffeltornet som skiljer sig? I dom andra får grannarna en likadan?

Jag har fått både får och ankor på bänk och dom är i samma storlek som dom jag har köpt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 395
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 779
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp