Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag vet att man inte behöver fuska för att saker ska försvinna på nolltid. Hos dig försvinner sakerna fort men det finns ju en förklaring till det. Jag har dock en annan vän som har en granne som alltid trycker gilla på ALLT som postas hos min vän inom väldigt kort tid. Då kan man verkligen börja fundera.
 
Sv: Bondgård/farm

Har inte hört något om något sådant. Det är inte ytterligeare en av alla dessa scam sidor som bara skickar bilder och antingen stjäl information om dig och dina vänner eller sprider virus?
 
Sv: Bondgård/farm

Jo, jag vet. Det känns tråkigt att mina vänner inte hinner få något från mig. Jag visste inte att det skulle bli så här hysteriskt att ha många aktiva vänner. före äggen och collectives så spelade det ju ingen roll hur många aktiva vänner man hade. Men nu har det blivit helt knäppt.
 
Sv: Bondgård/farm

jag håller med, fast det finns inga andra roliga gifts i vanliga fall.

Nu har jag förresten bytt till samma bild som på fejjan...
 
Sv: Bondgård/farm

KL

Tröttnade igårnatt när jag satt sömnlös, och köpte de sista fjuttiga delarna till mitt stall, så nu är det överstökat och jag har äntligen kunnat börja bygga om på min farm! Har kommit en bit på vägen nu (och bränt nära 800 000, 24x24-upgraden inräknad) och jag trivs mycket bättre med hur det ser ut nu jämfört med hur det såg ut innan! Får mycket mer odlingsyta också! Ska bli kul att göra färdigt! :D:D:D
Finns mycket fina decorations numer som man kan sätta ut överallt :D
 
Sv: Bondgård/farm

Nä tror du det? jag har massor där det bara fattas en i varje grupp :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Nä tror du det? jag har massor där det bara fattas en i varje grupp :mad:

Tycker det minskats mycket att man hittar såna nu och ser inte många av mina vänner som får såna heller. Eller så är det de där förbaskade valentinespresenterna som gör att man inte ser nåt
 
Sv: Bondgård/farm

Tycker det minskats mycket att man hittar såna nu och ser inte många av mina vänner som får såna heller. Eller så är det de där förbaskade valentinespresenterna som gör att man inte ser nåt

Det kanske är valentin grejerna som förvirrar :)

Jag har sett att det har funnits en del men inte hunnit ta några själv, fått en del när jag har skördat osv.
 
Sv: Bondgård/farm

Ngn mer än jag som blir blåst på gifts emellanåt? Jag tar emot en present och hamnar rakt in i spelet och presenten är liksom bortblåst?
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

blev så lack idag när en av mina grannar hade fått ett torn och fast jag precis hade uppdaterat sidan och klickade när det stod 3 sekunder så fick jag inte den. Så jag frågade henne rent ut om hon länkade för det gick ju aldrig att få något från henne. Nä givetvis inte blev svaret. Hmmm konstigt då att det var just hennes dotter som fick tornet.

Var visst fler som hade reagerat såg jag på dom andras kommenterar, alltså att det alltid var slut oavsätt hur snabb man är.
 
Sv: Bondgård/farm

Men så har ju jag och min mamma gjort. Hon säger till att nu kommer det en grej här. Så sitter jag beredd. Länka förstår jag inte riktigt hur ni menar faktiskt.
Men däremot försökte vi låsa så att bara vi skulle se, men det fungerade inte. Kunde inte trycka ut den, så då fick vi köra snabb metoden istället :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 394
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 777
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp