Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag hade hoppats att stallgåvorna hade bytts ut lite snabbare. Har några grannar som desperat behöver spik och harness och jag har ju bara brädor och tegelstenar. Om någon av mina grannar behöver brädor och tegelstenar så hojta till!
 
Sv: Bondgård/farm

KL*

Och jag behöver 5 spikar och 2 brädor. Men alla skickar bara dom där förbaskade valentines grejerna.. :mad:
Och när någon nån gång skickar till stallet är det bara träns eller skor. Suck:cool:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag behöver 40 grejer:crazy: De som är mest aktiva är bukevänner
som verkar ha fått ihop sina stall snabbt och nu bara skickar valentines.
Trist att man behöver så mycket. Vill väldigt gärna ha ett stall:o
 
Sv: Bondgård/farm

jag tycker det är svårt att veta vilka som behöver stallsaker och vilka som är klara. jag hinner inte titta på allas.
så det är ju svårt för andra att veta vad som behövs (jag kan bara ge spik o skor och det verkar alla redan ha fullt av dessutom)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag delar gärna med mig av spik och brädor. :laugh:

Jag frågade på min statusrad i dag om någon ville ha nåt speciellt innan jag sände mina gifts!
 
Sv: Bondgård/farm

Och jag skrev i min statusrad vad jag behövde och genast hade ett par bukefalister skyndat till hjälp! Men jag saknar fortfarande några träns och tegelstenar..
 
Sv: Bondgård/farm

Jag delar gärna med mig av spik och brädor. :laugh:

Jag frågade på min statusrad i dag om någon ville ha nåt speciellt innan jag sände mina gifts!

Det var smart av dig, förut så skrev jag oftast i meddelanderaden när jag gav bort presenter, men det verkade inte läsas av så många.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag ligger enormt efter i att acceptera presenter nu. Det tar sån otroligt lång tid att ladda sidan så det har fått vänta. Koncentrerar mig på det övriga just nu. Fungerar det ok hos er?
 
Sv: Bondgård/farm

Jao, sådär.
Förstår inte riktigt varför man ska komma in på fv spelet när man får de där vallentin förfrågningarna.. SÅ ONÖDIGT!


Dagens i-landsproblem.:angel:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag ligger enormt efter i att acceptera presenter nu. Det tar sån otroligt lång tid att ladda sidan så det har fått vänta. Koncentrerar mig på det övriga just nu. Fungerar det ok hos er?

Nä allt är extremt segt :crazy: hjälpte alla mina grannar idag och det tog flera minuter mellan varje granne när sidan skulle laddas. Om det ska fortsätta så så pallar jag inte hjälpa grannarna :cry: har lite annat för mig än att sitta i nästan en timme bara för att klicka på grannarnas grödor :grin: *suck*
 
Sv: Bondgård/farm

Jao, sådär.
Förstår inte riktigt varför man ska komma in på fv spelet när man får de där vallentin förfrågningarna.. SÅ ONÖDIGT!


Dagens i-landsproblem.:angel:

Ja varför ska det ta extra tid för att man vill ha saker eller hjälpa till. När man klickar på igorera så går det snabbt
 
Sv: Bondgård/farm

Är det sant att FV har tagit bort alla extra chicken cops nu? Har inte riktigt koll på vilka av mina grannar som hade flera tidigare.
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Jag vet inte, men när jag startade mitt FV för drygt en månad sen så satte jag ut ett hönshus o sen dök det upp ett till i giftboxen, men varje gång jag försöker sätta ut det så hakar spelet upp sig och börjar om, så jag antar att det inte är meningen att man ska kunna ha två..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 396
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp