Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag har samma problem, det är väldigt irriterande. Det beror visst på att de håller på at göra om facebook på nåt sätt.
 
Sv: Bondgård/farm

jag har samma problem, men jag gick in under MER under sido rubriken och klickade på farmville och då ser man bara posterna om farmville :D
 
Sv: Bondgård/farm

Idag har jag miljötränat mina hästar på Farmville.

Det tillgår sålunda att man sätter ut mysterygifts i hästhagen- sedan öppnar man sina mysterygifts :).

Men dom tog det rätt coolt!!!!

:D
 
Sv: Bondgård/farm

Underbart. Har ni sett att det kommer utökade chicken coops och diarys strax? Det kan fasen behövas - jag har 43 miljoner hönor överallt.
 
Sv: Bondgård/farm

Men så bra tänkt att börja med en massa AHD-gifts nu precis efter att stallet har släppts. Jag vill ha spik och brädor - inte några jäkla hjärtan! :mad:

Gah.
 
Sv: Bondgård/farm

Håller med.
Har tre träns kvar för att mitt stall ska bli klart.
Verkar svårt att få det dock, spec nu med alla hjärtan och nallar:crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

Hur hittar med feeden för Farmville med den nya FB? Jag kommer bara till spelsidan och hittar inte alls nu när allt är omgjort.
 
Sv: Bondgård/farm

Det verkar inte som att man kan göra så längre.. Lite dåligt, det var ju så bra att bara se farmville-inläggen.
 
Sv: Bondgård/farm

Det är rörigt värre nu, det enda FV jag får upp är ett dygn gammalt. Jag vill ju gärna kunna kommentera när jag får något från feeden.
 
Sv: Bondgård/farm

Men så bra tänkt att börja med en massa AHD-gifts nu precis efter att stallet har släppts. Jag vill ha spik och brädor - inte några jäkla hjärtan! :mad:

Gah.

Jamen ellerhur! Jättestörigt!

Ser fram emot att få mitt stall färdigt. Har bestämt mig för att uppgradera farmen då (Ju mindre saker man behöver flytta runt på desto bättre... puh!).

Jag förstår inte vad ni menar med feeden dock? Kan ni inte välja live feed precis som innan?
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, du kan se livefeeden preccis som tidigare. Men i den kan du ju inte kommentera så därför vill jag ha den vanliga FB feeden där man kan tacka och kommentera när man får något.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp