Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

10 stycken av varje, dvs totalt 50 stycken. Du kan få material av dina grannar när de lägger ut länken om sitt bygge.

Äsch, du hann före :-)
 
Sv: Bondgård/farm

kl

nu måste jag få sura lite. Äntligen fick en granne klart sitt stall, men hur jag än klickar på "get a horse" så laddas bara farmen om. Jag vill ha en grå hääääst!!

Hoppas att du får din häst. Jag blev jätteglad när jag lyckades få den första.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har inte ställt ut mitt stall ännu (vet inte om jag tycker mig ha plats) så klicka på det kan jag inte. Men jag tänker nog spara de grejer jag får så länge och då känns det förstås lite onödigt att spara "för många" av något. Men 10 av varje alltså. Tack!
 
Sv: Bondgård/farm

När man fått 25 saker till sitt stall kan man ju lägga ut länken så andra får "materials", jag råkade klicka bort den! Någon som vet om man kan lägga ut den ändå? Vill ju inte snuva någon! ;)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag fick också en grå häst när jag byggt klart stallet:)
Tänkte först köpa en pinto, men spelar ju ingen roll nu när man inte se pållarna längre;)
 
Sv: Bondgård/farm

Knapplån.

Nu vill jag också ha mitt stall färdigt! Jag fattas bara två hästskor men de verkar svåra att få tag i :p
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Jag blir så sur på FB. Jag får inte FV uppdateringar i mitt newsfeed.... Jag har försökt allt möjligt och jag har fyllt i att FV får lägga upp "status". Någon som har tips på hur man får tillbaka det som det var förut?
 
Sv: Bondgård/farm

Det har jag också haft problem med. Det fungerar lite ibland men inte alltid. Konstigt men jag tror att det är nåt fel med Farmville i mitt fall, inte med inställningarna.
 
Sv: Bondgård/farm

Fick nu förklarat av min man att FB håller på att göra om så att man inte ska få speluppdateringar på den vanliga nyhetsflödessidan, utan det ska bli en speciell flik med bara spelstatus. Men tydligen har FB inte bytt till den nya layouten för alla, men stängt av gamla speluppdateringen för vissa ändå.
Så jag surar ett tag till och hoppas att de ändrar snart.
 
Sv: Bondgård/farm

Om du spelar på Farmville.com så får du feeden direkt under spelrutan. Det är det enda säkra sättet jag hittat för att få feeden. FBs nya layout gör mig vansinnig och desutom verkar den kräva mycket mer datakraft än den förra.
 
Sv: Bondgård/farm

Mitt stall är klart - och fullt - och jag har lyckats sno åt mig 4 grållar. Jag köpte dom sista 2 nailsen. Nu får jag bruna hästar av folk - puh - så nu är det snart lika tjockt utanför stallet som innan bygget. och jag vill inte sälja något för jag sparar till den stora plantagen - och vill inte odla upp massor m mark...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp