Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

det kom ju för någon dag sen sån fansida om stallet så det kan vara att folk upptäckt ett fel/bugg och därför så har dom ett färdigt stall men jag gissar på att farmville har fixat till det felet nu om det var så
 
Sv: Bondgård/farm

Jaha, då förstår jag :) mitt är inte heller färdigt men i den här takten så är det snart det, trodde att det skulle ta mycket längre tid
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, det är förhoppningsvis mitt också. Jag har 36/50 nu iaf :) Men så får man en massa byggmaterial som man inte behöver längre, lite typiskt.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har inte mycket kvar heller - nails och horseshoes så det har gått ganska fort hittills.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har bara en harness och två horseshoe, de andra tre har jag i överflod av... Det verkar som att alla mina grannar fått samma grejer att ge bort, för harness och horseshoe har jag bara fått när jag har lyckats klicka på någons nu-är-jag-halvvägs-och-ger-bort-grejer-länk. Inte en enda i present.

*suck*

Hur ofta skulle det bytas vilka grejer man kunde ge bort som presenter?
 
Sv: Bondgård/farm

Var in och tittade idag igen på deras stall och de ser helt klara ut. Och inget i game feeden om att deras stall är klart så att man har kunnat få en grå häst från dem. Lurigt tycker jag i alla fall. Försöker kolla runt nämligen vilka av mina grannar som behöver mer stallmaterial så att jag inte skickar i inödan.

Tyvärr har jag bara bricks och wooden board att skicka.
 
Sv: Bondgård/farm

Ibland strular ju FB när det är dags att posta i feeden, så det kan vara det som gör att inget meddelande kommer upp. Vissa väljer även att inte publicera sina, vilket är trist.
 
Sv: Bondgård/farm

*muttrar* tycker att spelet har stannat av lite för mig nu... mycket beroened på att ens vänner inte är så aktiva... ingen bygger stall och ingen hjälp får man med lador. kan man putta igång grannarna :)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag glömde skriva något i commentfältet till vinkelina och svarta sara, men det är jag som skickat friend requests till er :)
 
Sv: Bondgård/farm

Det går ju att köpa material och bygga klart utan grannarnas hjälp, dom kanske har gjort så :idea:
 
Sv: Bondgård/farm

kl

nu måste jag få sura lite. Äntligen fick en granne klart sitt stall, men hur jag än klickar på "get a horse" så laddas bara farmen om. Jag vill ha en grå hääääst!!
 
Sv: Bondgård/farm

Är det någon som vet hur stort antal av allt man behöver till stallet? Alltså hur många nails, bricks, wooden boards etc.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp