Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

kl.
De collections där det står: you need to get dirty. Måste man sköta allt för hand eller man kan göra det med maskinerna?
 
Sv: Bondgård/farm

okej blev fundersam över det för jag har lyckats en gång men då gjorde jag på båda sätten. :D tack.
 
Sv: Bondgård/farm

Nu måste tant Luff få hjälp. Innan jag började spela Farmville så dolde jag applikationen - OCH NU ÅNGRAR jag det. Kan någon förklara hur i sjuttsingen jag får den tillbaks så jag kan se vad mina 35 farmvillegrannar postar utan att jag ska behöva gå in i deras profiler. Jag har testat alla inställningar o applikationsgrejor jag hittar.

Förklara gärna enligt blondinmetod - mycket tydligt...
 
Sv: Bondgård/farm

Om du förflyttar dig längst ner på sidan så står det "redigera inställningar". Tryck där så får du upp en lista på det du dolt. Ta bort FV från listan.
En kompis till mig hade samma problem som du och eftersom FB funkar lite halvdant ibland så fick hon inte fram de applikationer hon dolt utan bara personer. Dock fungerade det när hon försökt några gånger.
 
Sv: Bondgård/farm

Alternativ (och säkrare) lösning (men jag gissar namnen lite, kör på engelska):
Klicka på Applikationer längst ner till vänster.
Välj Redigera applikationer.
Leta reda på Farmville och välj Ändra inställningar.
Klicka på den andra fliken och kryssa i rutan för att tillåta postning.
 
Sv: Bondgård/farm

Tack o tack Shaggy o Ullo - vad gjorde man utan Buke. Därnere hade jag aldrig letat. Man kan fråga sig varför dom inte har alla inställningar på samma ställe.
 
Sv: Bondgård/farm

Men jag förstår inte vad man har för nytta av att andra hjälper en att bygga.. Eller är det så man får byggmaterialet?
 
Sv: Bondgård/farm

I marketen finns det bricks, nails, shoes och sånt man kan köpa. Vet inte om dom har ngt med bygget att göra dock?
 
Sv: Bondgård/farm

Super kul med ett stall, kommer nog att ta ett tag innan det blir klart, vill inte köpa några delar eftersom det är så svårt att få FV pengar :mad:


Någon som vet hur många hästar stallet kommer att rymma?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp