Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag måste vara trög för jag fattar inte hur alla hittar all information? Jag är inne och kollar på Zyngas egen sida, men där hittar jag inget datum. Var står det?
 
Sv: Bondgård/farm

Tack! Nu ser jag det. Har inte brytt mig om att läsa de där texterna tidigare utan har bara letat på Zyngas sida:o
 
Sv: Bondgård/farm

Är det du som är Sa?
/

Zizzy som har ett gäng underbara bukare på sin FB, men har inte en susning om vem ni är här.. :angel:

Nä, inte alls förvirrad, hur kan ni tro nåt sånt.:confused::o:p:angel:

Sa? Ja just det, så heter jag nog där. Mitt Å i början av namnet kom nog inte med :p
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Jag funderar på om jag ska skaffa den där game bar till farmville, men om jag nu inte vill ha kvar den. Går den att ta bort lätt?
 
Sv: Bondgård/farm

Hur får man toolbaren att visa hur lång tid som det är kvar tills skörd då? På min står det bara "Play now" Får inte upp någon klocka.

Fast idag kommer jag nog inte sitta vid spelet så mycket...Sur och less på detta skitspel för tillfället. Jag hade skördat och sått nytt på hela min farm. Skördat alla träd och alla djur. Allt var klart. Går till andra farmer för att gödsla. Kommer tillbaka lagom för att skörda mina hallon...F-n. Allt ser ut som det gjorde i morse när jag började. 2 timmar åt skogen.
 
Sv: Bondgård/farm

Nu när jag har fått ihop mina 500 000 coins så fungerar inte uppdateringen

Har tänkt bygga om hela min farm när uppdateringen är gjord så att den blir lite fin och inte bara praktisk :)
 
Sv: Bondgård/farm

Åh, precis så har det hänt mig med... Jag tror jag skördade samma tomateländen tre-fyra gånger innan det redde ut sig. Har inte orkat ta mig till mastery på tomater än, antagligen för att jag blev så less...

I morse fick jag i alla fall masteryskylten på superpumpor :) Skönt att återgå till de vanliga grödorna utan tidspress! :)
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, usch. Aldrig mera så hela farmen i korttidsgröda. Haha, jag fick också min skylt i morse. Kan ju säga att skylten var inte värd det. Ser ut om vanliga pumpskylten.
 
Sv: Bondgård/farm

Nä inte jag heller, behöver pengarna så jag kör mina lökar :D

Men nu har jag kunnat uppgradera till 24x24 farm så i dag får jag ägna mig åt "farm makeover"
 
Sv: Bondgård/farm

Trevligt att ha lite sysselsättning och ändra om på sin farm. Jag hoppas nå en miljon coins idag så jag kan köpa en Villa!
 
Sv: Bondgård/farm

Det är inte konstigt att vi får vänta på att hitta en koskälla. Sannolikheten att hitta en är enligt Farmviller 0,0751%. För varje koskälla behöver det altså mjölkas 1331 kor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 782
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp