Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag har odlat bomull, men inte katten har jag fått något snöre därifrån ändå (fast jag har fått flera från mina grannar).

/AA
 
Sv: Bondgård/farm

Nån som fått stallet?
Fick upp ett förslag om det igår.
Bli ett fan och få ett stall typ.
Men hittar det inte
 
Sv: Bondgård/farm

Såna där grejer är bara fejk tyvärr. Det finns om goathouse o allt möjligt. Bli fan o bjud in ALLA dina vänner osv. Vissa såna där innehåller till o med virus. Ett tips när ni ser såna sidor/länkar. Gå in på den, utan att bli fan. Klicka på diskussioner o kolla vad folk skriver om appen. Finns det inga, så kolla i loggen, på folks kommentarer. Finns inget där, avvakta nån dag, för sen rasar det in reaktioner från folk som blivit blåsta.
Lika de här grupperna där man ska skicka en gåva till personen, o skriva vad man önskar sig, för att senare få 500 av den varan. Oxå båg.
 
Sv: Bondgård/farm

Garnnystanet kommer från fåren så det är ingen vits att odla bomull.

Angående alla fejk applikationer och grupper. Kör enligt principen omd et låter för bra för att vara sant så är det det. En annan mycket enkel lösning är att bara använda länkar som finns inne vid spelet, då finns det bara en länk nämligen den till FV officiella fanpage. Allt annat är scam.
Nej man kan inte få 100 hönshus, 500 FC eller x antal villor genom att gå med i någon grupp. Man kan inte ens få 1 hönshus, 1 FC eller 1 villa på det sättet. Det funkar inte så.
 
Sv: Bondgård/farm

Men den är ovanlig eller rar, så man kan få den av grannar som hittar, så fick jag min.

Jag har fått en, säger en, kollektion, och saknar 1 alla utom fjärilarna där har jag bara de vanliga tre.

/AA
 
Sv: Bondgård/farm

Jag saknar den vanliga vita fjädern - surt. Och jag hittade Stickybugsen - då hängde sig datorn - supersurt.
 
Sv: Bondgård/farm

Du får duvorna om du tillåter Zynga att skicka mail till dig (om du syftar på duvhuset på påle). Det finns en ruta under spelet att trycka i för att göra det. Se till att du har plats i giftboxen bara.
Om du syftar på duvorna som sitter på ett torkat "träd" så var det endast en begränsad tid de fanns.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag registerade mig för ca en vecka sedan men har ännu inte fått något mail så det verkar inte som att man blir bombad.
Annars kan man ju skapa en mail som man bara använder till sånna saker så slipper man få sin vanliga mail nerlusad med skräp.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Jag fick något postat på min logg där det står: XX I sent you a 1000 Farmville Cash through Farmville! (Bonus Below)

Klickade på det och sen skull man acceptera, har inte fått några 1000 fv :confused: Såg ändå "seriöst" ut.. det var alltså ingen Fan sida utan man kommer till en annan sida där man kan ge "gifts"..
 
Sv: Bondgård/farm

Det finns jättemånga såna sidor tyvärr. Jag accepterar inget som inte kommer från Farmville eller Farmville.com. Går inte med i några "Farmville"-grupper eller blir fans överallt för att få en minihäst/hund/100 fv-cash/whatever.
Alla de som säger att du ska bli fan- bjuda in ALLA dina vänner (måste verkligen bjuda alla) och när du gjort det ska du få nåt.... är bluff. Zynga skulle aldrig ställa de kraven på sina spelare. Det är bara ett sätt att spamma sina vänner. De fungerar INTE. Kolla att det är ZYNGA som är "developer" på appsen. Det går att klicka på rubriken på inbjudan man får, kolla av kommentarer, forum etc. Oftast säger de första inläggen i kommentarslistan allt om vad det är för skit....
 
Sv: Bondgård/farm

Om du har godtagit den gåvan så har du garanterat även godkännt en ny applikation. Får du en gåva där du behöver godkänna applikationen så är det inte FV utan något annat. Min rekomendation är att du går in och tar bort/blockerar den applikationen för antingen är de ute efter dina uppgifter eller så sprider de virus.
Snälla alla inse att det inte går att få en massa saker gratis. Det delas inte ut Fc eller icke släppta byggnader bara sådär rakt av. Den här typen av erbjudanden är det samma som de gammla "hederliga" Nigeriabreven, altså bluff och båg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 782
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp