Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Ingen aning. Jag har sålt alla mina hästar, det gjorde jag för några månader sen, men jag får väl fixa nya :p
 
Sv: Bondgård/farm

Yes yes yes stall.
Jag hittar inte meddelandet där man kan få hjälp - "alla" andra tycks kunna lägga ut det. Och vad händer när man får hjälp?
 
Sv: Bondgård/farm

Säg bara till sen så skickar jag några till dig i present :)
 
Sv: Bondgård/farm

Tror meddelandet kom upp när jag placerade ut stallet på farmen

ang. vad som händer är nog att det behövs ett visst antal för att det ska bli klart tillsammans med byggmaterial, skor och träns, så som det var när man "byggde" ut sin lada :)
 
Sv: Bondgård/farm

Få se om jag minns vad Lexi skrev.
När man postar att man bygger stallet så är det enda som händer att de 10 första som bygger får 100 coins. När man nått till 25 delar så kan man posta det och då får de första 10 som trycker en del till sitt eget stall. När stallet är klart så postar man det coh då får de 5 första som trycker en grå häst. Man får även själv en grå häst när stallet är klart. Man kan stalla in 20 hästar i stallet. Delarna till stallet får man antingen som gåva. Alla har 2 saker de kan skänka men det är olika delar för olika personer. Dessa delar ändras varje vecka.
 
Sv: Bondgård/farm

Men det är lite konstigt att man inte kan se hur många som hjälpt en. Eller kan man det nånstans bara att jag inte hittar det?
 
Sv: Bondgård/farm

Men vi har satt ut stallet på 3 farmvilles nu (barnens också)och har inte sett till meddelandet - eller är det så att man måste få 25 delar först och sen får posta om hjälp?
 
Sv: Bondgård/farm

kl

ååååh, en pinto!! Och det ska visst komma en grå också! Attans att de ska vara så förbannat dyra bara... hoppas man kan få dem i mystery nåntings ^^
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tror Luff menar hjälp med själva bygget då när man får 100 coins för att man har klickat åt en av sina grannar :)

Luff: Är alla 3 på samma dator? kan det finnas någon typ av blockering mot tex. pop up fönster eller så, är inte så haj på datorer men det låter skumt, funkar det när du "hittar" saker på farmen som tex. kalvar, ägg eller pingviner?
 
Sv: Bondgård/farm

Suck, jag fick aldrig upp någon pop up när jag hade 25 gåvor i stallet. Hoppas att jag får ihop mitt stall ändå, det är en bit kvar.
 
Sv: Bondgård/farm

Suck, jag fick aldrig upp någon pop up när jag hade 25 gåvor i stallet. Hoppas att jag får ihop mitt stall ändå, det är en bit kvar.

Pop up gör att andra kan få gåvor till sitt stall och på så sätt få 25 gåvor så att du kan plocka några från dom.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag ser att flera av mina grannar redan har sina stall klara, men jag har inte sett någon pop up från dem heller. Hoppas att det löser sig:)
 
Sv: Bondgård/farm

Finns det nåt fusk för att få stallet? Jag ser att några av mina grannar som knappat spelar (ej Bukefolk) som redan har sitt stall? Jag fick stallet nyss så det är ur världen nu för min del, men jag undrar ju hur de har fått sina stall.
 
Sv: Bondgård/farm

Har du inte? är du ett fan of Farmville? det är jag och många fler, är kanske därför vi har fått dom tidigare :confused:
 
Sv: Bondgård/farm

Ett tag så såg mitt stall klart ut fast det inte är halvvägs så det är nog detsamma med dina grannars.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp