Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Kan man få saker på sin egen "uppdatering". Det går aldrig för mig.
Har försökt adoptera och få ägg men det går inte.
 
Sv: Bondgård/farm

Det ska inte gå - men ibland så buggar spelet. Någon gång har jag lyckats ge dubbla gåvor för knappen har hängt sig och jag tryckt två gånger.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Surt att inte ha så många aktiva grannar, jag har en hel del kvar på stallet, bara brädorna är klara. Tack och lov för bukegrannar i alla fall, annars hade jag nog aldrig blivit klar :)
 
Sv: Bondgård/farm

Alltså jag måste vara puckad....
Jag hittar ingen newsfeed på farmville.com. Det står bara: You currently do not have any posts in your game feed.
:confused:
 
Sv: Bondgård/farm

vad gör man med överloppssaker, har tex redan 10 hästskor, men de kommer mera hela tiden, bara att sälja den då elle?
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tror inte att man kommer ha nån nytta av de grejerna sen så jag säljer allt jag har i överflöd. Eller oftast accepterar jag inte ens grejerna från början :)
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*


Seeegt som fasen att bygga stall när man inte har några grannar eller några som inte är speciellt aktiva..

Jag som vill ha klart det nuuu :angel:

*Suck*:cool:
 
Sv: Bondgård/farm

*KL*

Är det så att harness är det som är svårast att få? jag har fixat resten, men dessa harness... suck. Jag lär ju aldrig få klart stallet på det här viset.

Egentligen kunde jag radera ganska rejält bland mina grannar, då de flesta verkar ha slutat spela eller spelar väldigt sällan, men det bär emot. Tänk om det kommer flera updates som kräver 30 grannar? Då är det liksom surt att ha tagit bort folk.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har varit otrogen!


Har fått låna min brors nintendo Wii och spelar numera Harvest on moon. Vilket är lite som farmville :) Fast lite mer avancerat!
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tror inte det faktiskt, harness var den jag fick 10 stycken av först. Det är nog lite olika vad ens grannar kan skicka :)
 
Sv: Bondgård/farm

Säg att du skämtar!!! Jag har ju Wii :angel: ett till beroende vore inte bra... .men fan vad sugen man blir nu ju!
 
Sv: Bondgård/farm

Tror att hälften av mina grannar har slutat spela. Har ett gäng "spöken" som bara har tagit bort mig som vän, men de finns fortfarande kvar och tar upp plats. Och det går inte att ta bort dem heller. DEt lär gå att ta bort dem, men jag har inte fått det att fungera?
 
Sv: Bondgård/farm

"remove as neighbor" står det ju vid varje granne under fliken my neighbors. Fungerar det alltså inte? Det är lite jobbigt att koordinera presenter och sånt när man har de här "spöken" som hänger kvar, ja. Man vill ju inte bombardera dem med presenter om det är så att de inte blockat hela spelet. Vissa vill man ju ha kvar som vänner annars.

Du har i alla fall snabba vänner, alazzi. Jag brukar väldigt sällan få tag på något du postar, de sakerna snappas upp av andra på nolltid :)
 
Sv: Bondgård/farm

Säg att du skämtar!!! Jag har ju Wii :angel: ett till beroende vore inte bra... .men fan vad sugen man blir nu ju!

Harvest Moon - Tree of Tranquility heter det visst. Ser att det kostar 599:- på en del sajter som säljer spel men jag köpte mitt för 199:- på Rusta.


Men för att återgå till Farmville. Jag har lite trubbel med att få upp händelser idag. Ena stunden syns dom och i nästa stund är de borta! Någon mer som har det problemet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp