Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

kl

Elefanterna visade sig ge storslam. Det bara skramlade till när jag skördade min circus peanuts.:banana::banana:
 
Sv: Bondgård/farm

Så jäkla störigt, fick en elefant skickad till mig. Facebook började strula efter att jag klickat på accept gift, och nu har jag ingen elefant :(
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tycker inte att elefanterna är nåt vidare bra. De tar jättemycket plats och ger bara 125 coins var fjärde dag. Jag funderar på att ta bort mina.
 
Sv: Bondgård/farm

Ok, måste varit något speciellt då för jag fick jättemycket coins för min elefant. Kanske jag klev uppåt på något mystiskt sätt.
 
Sv: Bondgård/farm

Du kan ju ha fått en bonus :) De har ju ett bonussystem som du ser om du klickar på rosetten :p

Mitt första inlägg i tråden skrev för övrigt inte jag... Kidnappad dator, sedlarna löste sig iaf så jag :D

Level 30 just nu :p
 
Sv: Bondgård/farm

Delvis knapp


Visste inte att vi var så många som spelade FV här på buke.

Det tråkiga är att ingen i min omgivning spelar det så har bara några grannar :(

Varför måste man ha många grannar när man vill köpa vissa saker?
 
Sv: Bondgård/farm

Jag förstår logiken i att skaparen vill locka folk till att bjuda med grannar, de vinner ju potentiellt på att få fler spelare.

Men visst, även jag har alldeles för få grannar då nästan ingen av mina kompisar spelar FV. Surt, jag vill ju gärna kunna utöka farmen, till exempel.
 
Sv: Bondgård/farm

Du får gärna lägga till mig som vän och granne.

Sök på Erika och min användarbild är en råtta som sitter på en bur :)
 
Sv: Bondgård/farm

Ni som vill ha fler grannar, gå in på farmvilles fansite och kolla i diskussionsforumet, det är hundratals som söker fler grannar varje dag ;)
 
Sv: Bondgård/farm

Ni som vill ha fler grannar, gå in på farmvilles fansite och kolla i diskussionsforumet, det är hundratals som söker fler grannar varje dag ;)
Men visst måste man adda dem som vänner först!?
Man vill ju inte ha en massa "vänner" som man egentligen inte känner... eller!?
 
Sv: Bondgård/farm

Ja det måste man, men det måste man ju även med bukefalister som vill bli grannar;)
Nej jag vill inte heller ha massa folk jag inte känner som "vänner", sambon däremot som spelar maffiawars har över 500 vänner på ansiktsboken han inte känner:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp