Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Du kan få adda mig som granne. Skicka ett pm så får du mitt namn.
 
Sv: Bondgård/farm

Konstigt- jag får en sedel varje gång jag levlar....
Förretsen- vilka söta elefanter man kunde gifta idag =D
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Jag fick 6 elefanter, byggde en hage och satte ut 2 st sen hängde sig FV och 4 st försvann :cry:

Inte har jag nån luftballongsflygande får heller :(
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Har någon provat å klicka på ett djur och välja ''Pet''??
Jag jorde det idag med min kycklig, min farmer gick dit, ställde sig bakom, kyckligen hoppade upp och sen såg man röda hjärtan flyga upp från dom... Håller dom på att älska eller vad är ''Pet'' bra för?
 
Sv: Bondgård/farm

Någon som fått flygande mynt när ni harvat? Jag har fått de flera ggr, ibland får jag 100 mynt och ibland bara försvinner dom. Jag vill ju fånga alla :angel:
QUOTE]

Hur fångar man dessa? jag har sett de hoppa upp men fattar inte hur jag får dem, de bara ramlar ner o gömmer sig i marken :cry:

Förresten.... hur får man dessa Svanar "uggly ducklings" som vissa har, och bruna kor? :confused:

:angel: jag e inte beroende.... inte alls!
 
Sv: Bondgård/farm

Fula ankungarna och chockladkorna rymmer in på farmen, så kan man adoptera bort dem och då vännerna på FB rädda ankan/kossan till sin farm. De kommer upp på sidan där status, bilder och sånt är så man får kolla där om någon kompis adopterar bort en anka/ko så får man va snabb och ta den innan någon annan gör de. Samma sak med svarta fåren.
 
Sv: Bondgård/farm

Svanarna, de bruna korna och de svarta fåren är djur på luffen som man kan adoptera om de råkat irra sig in på någon grannes tomt.
Om de då väljer att hjälpa djuret så kommer det upp i deras startprofil (alltså inte i spelet) och där kan man klicka på "adopt brown cow", eller vilker djur det nu var.

Tc/ level 28 going on 29.......
 
Sv: Bondgård/farm

*KL*

FarmTown är så sjukt mycket roligare än FarmVille. FarmVille är som en gammal betaversion av FarmTown. Jag har spelat båda en längre tid och till slut orkade jag inte med FarmVille och dess trista animation och features längre. FarmTown är helt klart mycket bättre!!
 
Sv: Bondgård/farm

*KL*

FarmTown är så sjukt mycket roligare än FarmVille. FarmVille är som en gammal betaversion av FarmTown. Jag har spelat båda en längre tid och till slut orkade jag inte med FarmVille och dess trista animation och features längre. FarmTown är helt klart mycket bättre!!

Jag har kört dubbelt i perioder men men hittiös har det alltid varit FarmVille som drargit det längsta strået.

Spelar för övrigt Maffia Wars, Restaurant World och Fish Tank också........




(och sen undrar jag varför jag aldrig hinner rida:o)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag kör oxå dubbelt :) Gillar att man faktiskt kan interagera med andra människor på Farm Town, man kan skörda o plöja åt varandra o vara på samma farm samtidigt o chatta tex. :)
 
Sv: Bondgård/farm

Om vi blir grannar så lovar jag att skicka en till dig ;)
Min första elefant är idag 2 dagar.... om 2 dagar vet jag vad som händer iaf ;)
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Angående FV-sedlarna så börjar man på typ 7 eller något sånt och får en ny varannan level. Tips: Spärra in eran gubbe i mitten av farmen så går allting mycket snabbare.
 
Sv: Bondgård/farm

Öppna spelet igen så gubben hamnar i mitten, sätt höbalar runt så den inte kommer ut.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp