Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Letade upp denna tåden för jag måste fråga om nån av er farmvillare vet hur fasen man skaffar mer "FV" (Vad är det egentligen?)

b7i7f4.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Letade upp denna tåden för jag måste fråga om nån av er farmvillare vet hur fasen man skaffar mer "FV" (Vad är det egentligen?)

b7i7f4.jpg

Det där undrar jag också.. har tagit för givet att det är med riktiga pengar man kan köpa såna.. Det går ju ganska trögt att samla på sig om man inte har nån lust att bränna sina surt förvärade:p
 
Sv: Bondgård/farm

Men hur samlar man egentligen? Jag verkar få mer på random, inte för att jag samlar ribbons eller klättrar i levels, eller något sådant..
 
Sv: Bondgård/farm

Hjälper grannarna, planterar å skördar, plockar frukt på träden, har kor, grisar, ankor, hästar, kaniner, getter, svanar, får.

Jag får bara mynt, ibland ökar mina "FV"-pengar (sedlarna) men jag brukar köpa saker för dem.
 
Sv: Bondgård/farm

FV-pengarna får man när man går upp levels.. T.ex. är man på level 10 så har man 10 FV-pengar om man inte har gjort av med några :)
 
Sv: Bondgård/farm

Om en senior får lägga sig i så kan jag tala om att jag är också farmare. Har fått uppfattningen att man får köpa mer mark etc för riktiga pengar. Nåväl, så långt har det inte gått. Fan, nu får jag gå och kolla jordgubbarna.:devil:
 
Sv: Bondgård/farm

Aha men jag tycker de ökat innan man gått upp i level oxå *hrm*

Någon som fått flygande mynt när ni harvat? Jag har fått de flera ggr, ibland får jag 100 mynt och ibland bara försvinner dom. Jag vill ju fånga alla :angel:

Och vad tusan gör man med elefanten? :rofl:
 
Sv: Bondgård/farm

Fast nivån hänger inte ihop med pengar. Den hänger ihop med antal erfarenheter (experiences). Vid ett visst antal erfarenheter går du upp i nästa nivå. Då kan du köpa bättre grejer.:bump::bump:
 
Sv: Bondgård/farm

Nej, precis, nivån hänger inte ihop med sedlarna. Jag är level 33 och har bara 11 sedlar och jag har aldrig använt en enda.
 
Sv: Bondgård/farm

Woow, level 33, du är min idol :love: :bow: :bow:
Jag är bara level 26 :cry: Ändå har jag köpt och sålt sex röda lador på den här leveln..
 
Sv: Bondgård/farm

Även jag bugar och bockar och läser ditt inlägg med stor vördnad. Jag uppnådde nyss level 8.:( Har problem med få grannar eftersom jag har så få kompisar som spelar farmville.
 
Sv: Bondgård/farm

Har samma problem jag. Vill utöka farmen men då krävs det ju åtta vänner. Där gick jag bet:p

Har lyckats ta mig upp till level 11 nu iaf!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp