Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Att sätta djur runt menar du? Bara man spärrar in den så den inte går runt och seedar, harvestar osv själv så funkar det.
 
Sv: Bondgård/farm

Kan de det alltså? På min farm händer ingenting utan att jag trycker och fixar.
 
Sv: Bondgård/farm

Alltså du måste ju trycka, men istället för att gubben går runt och fixar så görs allting snabbare.
 
Sv: Bondgård/farm

Min gubbe hamnar ju mitt i planteringen om hon ska vara i mitten.
Går ju inte och spärra in då. Måste det vara just i mitten
 
Sv: Bondgård/farm

Hahaha!
I våran lokaltidning finns det idag en artikel med rubriken "Farmville dödar förhållanden"! Jag har inte läst den för den finns bara i papperstidningen, måste nog inhandla den idag..........
 
Sv: Bondgård/farm

Du får ta bort en ruta av planteringen ;) Ja det måste vara i mitten för varje gång man startar upp spelet är gubben i mitten så om man spärrar in den någon annanstans så kommer den ut.
 
Sv: Bondgård/farm

Haha! Min sambo har dragit mer än en suck när jag bara ska...... Det tar ganska lång tid nu. Ikväll när jag har skördat ska jag garanterat bygga in min gubbe på mitten... Kan vara värt några rutor om det går fortare... Hihihi

Förresten. Såg att inte baby elefanterna fanns mera nu... Jag vet inte hur mina ska få plats när jag ska göra dom stora- eller vad som nu händer....
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

En till nörd här.. ;)
Är för närvarande på level 30.
Undrar även jag vad som händer med elefanterna. Har 8 eller 9 st så om dom blir större lär dom kvävas eller nåt.. :crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

Du får ta bort en ruta av planteringen ;) Ja det måste vara i mitten för varje gång man startar upp spelet är gubben i mitten så om man spärrar in den någon annanstans så kommer den ut.

NOT TRUE! Jag testade nämligen ditt tips idag, lät min gubbe gå in till kornas hage och satte för utgången med staket och jodå, den stod så snällt där inne medan "jag" fixade resten, så nej den kommer inte ut och nej den behöver inte vara i mitten av planteringen. :)
 
Sv: Bondgård/farm

Eller så gör man det lätt för sig och offrar en ruta i mitten så slipper man tänka på det :p
 
Sv: Bondgård/farm

Som kan komma när du plogar? Det är inget man "fångar", det läggs till automatiskt. Som en liten bonus då och då, typ.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

En tråd för mig! Är på level 23, nördar för fullt varje dag
Vill utöka min farm, men har för få grannar. Någon som har tips på hur man övertala sina kompisar att dom absolut måste börja spela? ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp