Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jo, men bukefalister är ju inte främlingar på samma sätt.
Flera bukefalister är faktiskt mina vänner även IRL. :)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tycker heller inte att bukefalister är främlingar på samma sätt. Dessutom har jag inga hemligheter så vill ni ha fler grannar pm:a mig. Jag behöver också flera.
 
Sv: Bondgård/farm

Håller med. Bukefalister "känner" man ju lite iaf. Du har PM :)
 
Sv: Bondgård/farm

*KL*

Vet inte om det nämnts förr, men för mig tog det ungefär en vecka innan jag upptäckte att man kunde ploga upp mark utanför de sex(?) rutorna som fanns från början. Trodde man behövde utöka farmen för att få mer mark :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

Haha! Det trodde jag med... Men så hade syrran gjort fler rutor så jag frågade hur.... hihihi...
 
Sv: Bondgård/farm

Ja det måste man, men det måste man ju även med bukefalister som vill bli grannar;)
Nej jag vill inte heller ha massa folk jag inte känner som "vänner", sambon däremot som spelar maffiawars har över 500 vänner på ansiktsboken han inte känner:D

Åh det är så nödigt! Min sambo har också en massa vänner bara för att få större maffia. Jag har bara mina 61 mafiavänner och det går minst lika bra för mig. :D

För att hoppa lite mer On topic så vill jag bara säga blä för FV och heja FT. Nu var det längesen jag spelade någon av dem men Farm Town tyckte jag var betydligt roligare.
 
Sv: Bondgård/farm

*KL*

Vet inte om det nämnts förr, men för mig tog det ungefär en vecka innan jag upptäckte att man kunde ploga upp mark utanför de sex(?) rutorna som fanns från början. Trodde man behövde utöka farmen för att få mer mark :angel:
Men hur?
Jag kan bara ploga i min ruta sas
 
Sv: Bondgård/farm

Här har ni en nörd till :D

Ligger på level 22 i FW och level 34 i FT.

FT är roligare då man kan snacka med alla möjliga i olika världsdelar plus att man kan anställa folk till att jobba.
FW så är man i sitt hörn mer eller mindre isolerad..

Men som sagt, inte alls beroende...näää :angel:

Och för att vara petig så PLOGAR man snö och PLÖJER åkrar.. ;)

AM
 
Sv: Bondgård/farm

Och för att vara petig så PLOGAR man snö och PLÖJER åkrar.. ;)

Fast redskapet man använder för att plöja åkern är ju en plog!
Växelplog för att kunna köra framåt och tillbaka (bara vända håll på plogen) sen finns de ju med olika antal skär, ju fler desto fortare går det.

Dom som anvädes bakom hästar t.ex. med bara ett blad ser ju precis likadana ut som plogen man använder framför traktorn för att ta bort snön! Bara nååågra cm mindre ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp