Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Kl

Fast när man har 400 rutor att odla på så är traktor, osv nästan värdelösa.. Räcker inte ens till hälften.

Jag gick upp till level 33 igår :D
 
Sv: Bondgård/farm

Man får odla så sakerna är klara olika tider :D

Nafayette: Det räcker inte om man tar allt på en gång, jag odlar i ganska små rutor som blir klara vid olika tidpunkter.
 
Sv: Bondgård/farm

Diseln fylls på lite hela tiden.

Shit jag har suttit typ hela dagen och "byggt om" min farm, nu börjar den se hyffsat fin ut.
 
Sv: Bondgård/farm

Någon som vet om det händer något med dessa spökträd?
(hollow tree och spooky tree)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har ägt ett ett bra tag nu och än har inget hänt.:cry:
 
Sv: Bondgård/farm

new ribbon....apparantly each day randomly selected users will recieve 5 bags of fertilizer, those players can use the fertilizer on there neighbours crops..once a crop has been fertilized it will appear bigger than normal crops and sparkle..but dont let them wither,fertilized crops reward experience points when harvested.

Det hittade jag. Verkar vara en ganska jobbig rosett. Hur mycket räcker en påse till? Om man slumpvis får 5 påsar tar det ju ganska lång tid att få ihop 100 grödor till första rosetten..


Jag satsar på träd och djurrosetterna nu, har 2400 kvar på djuren och 3000 på träden, blåa rosetterna. Har skaffat massa kycklingar och cherry trees. Har ca 400 kycklingar:angel:
 
Sv: Bondgård/farm

Hmm.. kan ju bli spännande att se det där med påsarna ja

har 400 djurskördningar och 1200 trädskördningar till röd rosett.. kanske också skulle ta och investera i några fler höns och snabbväxande träd
 
Sv: Bondgård/farm

Jag trodde att jag skulle få gå upp en level idag.. så jag köpte glatt några extra hönor för att komma upp i rätt summa xp
När jag väl kommit upp i det jag trodde var rätt summa, så insåg jag att det fortfarande var 1000 för lite.. så typiskt.
Nåväl, det får bli level 29 för mig imorgon/övermorgon istället
 
Sv: Bondgård/farm

Nu har jag raderat en bunt inlägg som handlar om att vilja ha grannar, fortsätter ni med sånt åker hela tråden. Diskutera gärna själva spelet!

Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp