Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Haha.. Samma här.. Hästarna har massor plats i sin hage, och dom andra djuren står som packade sillar.. :o:angel:
 
Sv: Bondgård/farm

Ska bli skönt att göra sig av med alla kycklingar, och slippa klicka typ en miljon gånger varje dag. Nu är det bara att satsa på trädrosetten, köpa några cherry trees. ;)
 
Sv: Bondgård/farm

kl

:bow::bow: till dom nya ladugårdarna! lite nya grödor hade det kommit också såg jag :)
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Massa nya roliga saker!! Ska köpa en dairyfarm senare idag när jag kan göra lite plats för den.

Jag fick fertilizers idag! Fast bara 2 påsar. Kommer ta låång tid att få den rosetten.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har också precis köpt en sån och helt plötsligt fick jag en hel hage över. Vad sjutton ska jag göra med den?

Kossorna behöver ju fortfarande ha sin hage. De kan ju inte stå inne jämt. ;)

Jag vill ha hus till alla mina andra djur. Så skönt att slippa klicka på alla en och en. Och få lite mer plats. Det är trångt på jeps farm.
 
Sv: Bondgård/farm

humm hur ska man få plats med det?!?!
aja, får väl ta bort lite åkermark..

Ska bygga om lite, ordna en hörna med det snygga skräck staketet och gravstenen med fladdermössen var ju asball. :D
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Idag fick jag fertilizerbags, dom kom upp hos varje vän (efter att jag hjälpt dom skrämma bort fåglar/tvättbjörnar/etc) som hade planterade grödor som inte hunnit mogna. Fem påsar per vän.
Så nu har jag bara 19 grödor kvar att fertilisera innan jag får första rosetten :D
 
Sv: Bondgård/farm

O jag har fått jättemånga säckar nu.. :confused: 5 för nästan varje farm som jag har hälsat på o "hjälpt".. Konstigt..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 574

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp