Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Har en granne på 47 själv är jag på level 30 och tycker det har gått långsamt och segt sedan 28. Det tar ju evigheter. Förtillfället går jag in för djuren och träden men gisses vad tid det tar. Sedan fattas det fyra vänner för mej,riktigt surt:mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Det finns ju pm ;)


Jag satsar på att få stjärnor nu. Rosetterna får komma när dom kommer, har långt till alla jag har kvar
 
Sv: Bondgård/farm

När man trycker på marknadsikonen så får man ju upp de olika sakerna man kan odla, där ser man hur många stjärnor man tagit och hur långt det är till nästa
 
Sv: Bondgård/farm

Hittar marknadsikonen och det men ingenting om nå stjärnor:confused:

Eller är det ribbons knappen du menar?
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

market.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Dumma er. Bara för att jag läste den här tråden var jag ju tvungen att registrera mig på FB för att kunna testa. Jag tror jag kommit till lvl 7 och risken är uppenbar att jag fortsätter :mad: :D.
Det där stjärnorna blir jag fundersam på gör de någotning eller finns de bara där?
 
Sv: Bondgård/farm

Jag blev fundersam över de där stjärnorna eftersom jag inte mindes dem och gick in och kollade. Jag har inga sådana. Kommer de vid någon senare lvl eller varför har vissa dessa men inte andra?
 
Sv: Bondgård/farm

Dom kommer senare, vet inte exakt vilken level, men man låser upp dom efter ett tag.

Kl

Jag fick en katt!:D Undrar vad man får av den?
 
Sv: Bondgård/farm

jag har två katter :D

haha men jag undrar också vad dom har hittat på att man får av katten.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Är på lev 27 och tycker att det går segt att komma upp i level. Har 23 ribbons kvar att "plocka"

Har fått tag i en katt och 3 sköldisar. Ni som har kommit högt upp, har ni köpt FV och coins? Själv vill jag inte betala för att spela
 
Sv: Bondgård/farm

Jag som är trött på djur efter alla kycklingar.. Har bara dom bästa djuren kvar, och kossor i en lada. Jag har hästar också, funderar på att sälja dom, tar massa plats. Men säljer jag så kommer det säkert ett stall, som för kossorna. HHAh jag får vänta ett tag till..;)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag är på 34, snart 35. Har inte köpt några coins eller FV. Tyckte oxå att det gick segt ett tag där. Lade ner ett par veckor o tog nya tag, eller snarare, kunde inte hålla mej borta.. ;):o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 38
  • Tvättstugedrama
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp