Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

kl

Jag är på level 16 och igår hände något hemskt :cry:

jag hade 17 farmville dollar och sen slant jag på köpknappen och fick mig ett uselt picnicset. Sålde det till och med innan jag insåg att det faktiskt kostat sedlar och inte coins. Nu har jag bara två kvar :(
 
Sv: Bondgård/farm

När du hjälper en granne får du väl en förfrågan om du vill gödsla dennes gröda. Svarar du ja och sprayar får grannen stjärnor på sin gröda vilket innebär en erfarenhet när hon/han sedan skördar. Dessutom växer den grödan sig större.
 
Sv: Bondgård/farm

Nej, funderar på en ko, men vet inte.

Fick tredje blomrosetten, det är 25 tusen på sista:eek: Men som tur är så räknas blommorna i både grops och flower power, har 19 tusen på crops kvar och 22 tusen på flower power till sista rosetten.
 
Sv: Bondgård/farm

jag köpte en grön ko:D

nu fattas det bara 3 vänner,hur skjutton ska man få tag på dom?
 
Sv: Bondgård/farm

Såhär ser min farm ut :)

14745_1193389008974_1655893188_498326_8083403_n.jpg

14745_1193389568988_1655893188_498327_7024762_n.jpg

14745_1193389848995_1655893188_498328_5805883_n.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Kl*

Nåm som vet när man får expandera till 22x22? Jag får snart inte plats med allt på min farm.. :cool:
 
Sv: Bondgård/farm

jag menade mera hur det ser ut för dig i marknaden eftersom du inte har några stjärnor
 
Sv: Bondgård/farm

Farmville är sjukt roligt och beroendeframkallande!
Började spela i September (trots att jag svor över alla FVnördar innan)
Level 34 och stadigt stigande:D

Har tagit alla "gamla" ribbons bara blommorna och fertiliseringen som fattas.

Just ja, igår kraschade ett UFO på min farm:angel:
 
Sv: Bondgård/farm

Men de har ja ju inte. :cool: eller jo i byggnader iofs.. ;)
Men de ser ju lite fint ut om man har en lada till djuren o ett hus o allt de där.. :angel:;)
 
Sv: Bondgård/farm

Kl
Jag undrade över vitsen med en svart höbal (och det gör jag fortfarande) och undrade väl egentligen generellt över vitsen med färgade höbalar. Nu har jag dock fått lära mig att man kan använda dem praktiskt. Här är mitt försök att skapa lite med höbalar.
Farmville1.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har inte fattat (och inte försökt speciellt heller) hur man ställer saker PÅ varandra. Vill också bygga på höjden ju!
 
Sv: Bondgård/farm

Det är en illusion. Man staplar inte sakerna på varandra utan lägger dem så det ser ut som om det står på varandra. Träden har jag använt för att dölja ställen där illusionen brister sen att det blir fint med dem gör ju inget.
Att bygga på höjden tar upp mer plats än om man låter det vara plant. Det enda man vinner är att det blir mer intressant med nivåskillnader.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp