Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Snyggt! Har funderat på att göra liknande men det tar ju sån plats! Men sen blir det ju så mycket finare också!
 
Sv: Bondgård/farm

Det riskerar jag också att få brist på snart så jag tyckte det var smart att bygga innan jag råkade ut för det ;). Jag har bara en storleksuppdatering kvar och till den behövs några fler grannar men det löser dig alltid tills det blir aktuellt.
 
Sv: Bondgård/farm

Kl

Imorgon får jag sista trädrosetten, skördade 215 cherrytrees idag, och har 100 imorgon. Sen kan jag äntligen snygga till farmen!:D

Och nu har jag 100 animal shelter också. :D
 
Sv: Bondgård/farm

Har du över 300 körsbärsträd måste din farm vara ROSA.
Hur många träd är det som ska skördas för sista rosetten?
 
Sv: Bondgård/farm

Om man vill ha tillbaka vanliga gröna marken där man odlat innan hur gör man då? Går det överhuvudtaget?

:confused:
 
Sv: Bondgård/farm

Menar du att det är "rutor" kvar? Isf går det att ta den röda spaden som finns i högra hörnet brevid den gröna o deleta rutorna. :)
 
Sv: Bondgård/farm

Knapplån.

Vad är det här nya med att man kan spara perfekta blomplantor? Vad var det man skulle köpa och stoppa dem i? Jag stängde ner rutan innan jag hunnit läsa riktigt.
 
Sv: Bondgård/farm

Garden Shed. Fast den verkar inte fungera. Min är konstant på noll av trettio fast jag skördat massor av blommor sedan jag köpte den. Två gånger har den frågat om jag vill dela med mig och då har jag svarat ja men sen händer inget mer.
 
Sv: Bondgård/farm

Menar du att det är "rutor" kvar? Isf går det att ta den röda spaden som finns i högra hörnet brevid den gröna o deleta rutorna. :)

Nje det e ganska fullt på min farm.... men sen när jag ska börja köpa hus och sånt behöver jag ju plats att ställa husen ju....

:laugh:

/KT
 
Sv: Bondgård/farm

Knapplån.

Vad är det här nya med att man kan spara perfekta blomplantor? Vad var det man skulle köpa och stoppa dem i? Jag stängde ner rutan innan jag hunnit läsa riktigt.

Nån sån ruta har jag inte fått! :crazy: Vad är grejen? Är det något man köper för att spara blommorna i eller vadå?
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, hade rosa träd dubbla rader längs med två kanter och fyra i rad på ett ställe. 5 000 är det på sista rosetten. Nu har jag bara date, pome och olive. Håller på och sparar till ett acai. :)
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Jag älskar min lilla farm :D ser ut så här idag

12637_173058533879_557253879_2920048_5600594_n.jpg


Jag bygger ett litet villaområde med fält emellan :p
Jag sår enbart blommor nu för att få ihop alla blomribbons + lite ärtor som man kan harvesta rätt fort och ger rätt mycket peng :laugh:

Dåligt att man inte kan rotate på husen utan dom står bara åt detta håll, jag hade velat kunna haft dem åt alla håll. Dessutom vill jag ha fler färger på dem, jag har ett brunt, två rosa, två svarta och ett vitt -blir tråkigt i längden :(
 
Sv: Bondgård/farm

Appråpå ingenting..är det nån här som har testat Country Life??

Där kan man tillgång till ostmaskin, kvarn för att göra mjöl och ketchupmaskin bl.a :D:D

AM
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Jag är på level 21, har spelat några veckor.

Spelade FarmTown i somras ett tag, men tröttnade till sist. Så då bestämde jag mig för att inte börja med FarmVille, det är ju ändå typ samma sak. Vad jag ångrar mig nu och är bitter över alla presenter jag tackade nej till under den tiden!! :rofl: Det är nästan lite sjukt hur beroende man kan bli av en så egentligen töntig grej... :D

Jag har 1 stjärnas mastery i strawberries och soybeans, och snart i peppers.

Jag saknar 27 ribbons. Är lite sur då jag bara är en present ifrån den blåa ”Not spoiled, Gifted!” och i morse fick jag en ny unik present och tänkte att nu äntligen var det klart! Men nej, självklart var sk**en tvungen att hänga sig, så mitt nya maple tree försvann. :cry::mad: Och mina grannar är tyvärr inte så bra på att skicka presenter... :(

Så fort jag kan placera ut lite av mina samlade presenter kommer jag även att pricka av några flera ribbons, då kan jag till exempel hösta flera unika träd.

Hahaha, ibland tänker jag för mig själv när jag sitter där, GET A LIFE, men så kan man ju bara inte slita sig! :D:rofl:
 
Sv: Bondgård/farm

Jaha allihopa i den här tråden. Kan meddela er att jag pga buke nu blivit starkt beroende av farmville!

Dessutom är jag inne och leker på Yoville.

Och litet grand på Mafia Wars också.

Undrar hur detta ska sluta!


/KT
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp