Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag vill också ha mer mark men då måste jag antingen lägga till fler grannar som jag inte känner eller göra slut på mina hårt intjänade Farmcash :(. Misstänker att det blir alternativ 1 i slutändan. Man kan visst göra listor så att de man inte känner inte kan komma åt något av det man skriver. Har bara inte lyckats fixa en sådan lista än eftersom det verkar som om man måste sätta in någon av sina existerande vänner för att göra en sådan lista. Detta ser jag som största nackdelen med spelet, att man måste ha så mycket grannar för att kunna skaffa mer mark.
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Du behöver inte ange en vän direkt till den listan. :) Jag har lista för spelvänner, där de inte kan se min status osv.
Klicka på "alla vänner", o sen skriver du vad listan ska heta(det står "ange ett namn", men det är listnamn du ska ange där, ingen vän), o väljer "skapa lista". Sen när du lägger till nya vänner så väljer du att sätta in dem på den listan med detsamma. Du kan även klicka upp vänlistan o välja där sen. :)
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

När man fick kycklinghuset stor det något om kycklingar med olika färger. Jag har bara sett vita kycklingar, har jag missat något?
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

När man fick kycklinghuset stor det något om kycklingar med olika färger. Jag har bara sett vita kycklingar, har jag missat något?

Jag har också bara sett vita såhär långt men det skulle inte förvåna mig om de färgade dyker upp antingen som gåvor eller att man kan adoptera dem.
 
Sv: Bondgård/farm

Yes, äntligen större farm, fast eg behövde jag inte det. Odlar på alla rutor utom fyra, har två dairy farms, och en elefant plus den där jag stängt in min gubbe.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag är lite bitter för att jag började för sent för att få en elefant! :mad::rofl:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag är lite bitter för att jag började för sent för att få en elefant! :mad::rofl:

Synd att man inte kan ge bort saker från sin egen farm, du hade kunnat få alla mina elefanter. De tar massa mark från hästarna ju:D!
Dessutom passar de inte riktigt in i "farmbilden", vilket iofs inte palmerna heller gör.
 
Sv: Bondgård/farm

Haha!
Nu har jag en BRUN höna!

Jag fick den genom att en av mina grannar hittat ett ägg som jag snodde åt mig. Den hamnade i "gift boxen".
 
Sv: Bondgård/farm

Och när jag satte in henne i hönsgården kom det ett ägg (ingen som gick att göra nått med) utrullandes ned i korgen på sidan!
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har 40 rosa,gröna och bruna kor i två dairyfarms. Har redan fått djurrosetterna, ska jag sälja alla utom en av varje? Eller ska jag ha kvar flera?

Mitt största problem just nu:D
 
Sv: Bondgård/farm

Jag vill också ha bruna hönor!!

Och jag som dekorerade om i går, tog ju evigheter!
Och nu kommer jag inte in på spelet, så sitter med spänd förväntan!

Och behöver fler grannar som spelar, alla andra kan ju lyckas ta katter fåglar och elefanter, men inte jag. *suck*;)
 
Sv: Bondgård/farm

Så här gjorde jag i går, tog evigheter..
11833_176186234231_594674231_2944608_2911137_n.jpg



Gömde alla fula maskiner :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 388
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 770
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp