Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Det är väl inte direkt någon tävling, men jag har blivit helt beroende av farmville. Tävlar dock mot en vän, och jag leder med över 2000 poäng :devil:
Går in, och sår, odlar o.s.v. Själva odlingsprocessen är viktig; jag kollar hur lång tid det var att odla vardera sak; kollar klockan; kollar om jag är hemma. Är jag hemma en hel dag så väljer jag 4timmarsprodukterna. Jag väljer oftast de produkter med minst odlingstid för att kunna odla så mycket jag bara kan. Det är nästan så att man inte kan åka hemifrån till ett ställe där dom inte har någon dator/bredband :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

De har gjort endel uppdateringar (storlek, hönshuset och även grannsidan) troligen har det blivit något strul med något av detta. Jag har haft tur och lyckats skörda mina pumpor samt plantera jordgubbar men att skicka gåvor verkar nästintill omöjligt så jag skickade samma sak till nästan alla och hoppas att det kom igenom. Att gå in på grannsidan är ett projekt som är meningslöst att ens försöka med. Hoppas de löser de här problemen nu innan de fortsätter med fler uppdateringar.
 
Sv: Bondgård/farm

Försök undvika att farma mellan 16-22..då är trycket högst och allting bara hänger sig. Jag farmar som mest på förmiddagarna när jag är ledig eller jobbar kväll eller på lunchen på jobbet. Då brukar det gå bra att komma in utan att få en ko i trynet :laugh:
 
Sv: Bondgård/farm

Nu har jag fixat lite på min farm, köpte storleken större på min farm och blev 250 000 kr fattigare. Håller på att fixa med alla fruktträd, det tar sin lilla tid!
 
Sv: Bondgård/farm

Såhär ser "bodelen" av min farm ut just nu

12666_182363801974_579191974_3415834_2506245_n.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har nio bruna. Men vill ha en svart och en guldig kyckling. :D
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, vita kycklingar ger bruna, bruna ägg ger svarta kycklingar och svarta ger guldfärgade. Mina bruna blir klara snart, får se om det blir något mystery egg.
 
Sv: Bondgård/farm

Kolla vad jag hittade!

Mystery eggs information: There are 4 types of it,so:

White Mystery Egg: Chicken,Brown Chicken,Pink Flamingo,Garden Gnome

Brown Mystery Egg: Brown Chicken,Black Chicken,1 Fuel Refill

Black Mystery Egg: Black Chicken,Golden Chicken,10 Fuel Refills

Golden Mystery Egg: Golden Chicken,Tree Swing,Hot Tub,Fire Pit,Golden Gnome,20 Fuel Refills
 
Sv: Bondgård/farm

Fattar inte det där med äggen.
Har vita höns och tagit vita ägg från mina grannar.
Men får inga bruna?:confused:
 
Sv: Bondgård/farm

Det tar nog ett tag tills bruna ägg blir vanligare, jag har skördat mina bruna två ggr nu, och fick inget brunt ägg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 393
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 772
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp