Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Fuckin hell... har precis (förösökt) acceptera 4 gifts, alla försvann på vägen... Jag vågar inte prova resten nu! Suck.
 
Sv: Bondgård/farm

Farmville nivå 31 och Cafeworld nivå 31:D
Beroende,inte alls:angel:

Har än vän som är på level 47 i FV, men den personen verkar ha lagt av nu.
 
Sv: Bondgård/farm

Är mycket irriterad på farmwille just nu. försöker få sista djurrosetten. det stod att jag behövde 34 djur till så började med att köpa 15 kor igår. Hur många djur tror ni jag behöver nu jo 33! få den matten att gå ihop! :devil:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag råkade börja spela EVONY - det är ännu mer beroendeframkallande... :grin:

Värt är det om man spelar Travian, Då blir nattsömnen störd och man har fullt upp med att rädda grannar och vara med i alianser m.m jösses säger jag bara. vågar inte logga in och skapa mig ett nytt konto där. Vet att jag är fast direkt
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, det är lite jobbigt att tänka på att någon kanske angriper mig medan jag jobbar eller sover... :crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

Testade också Travian ett tag, men tröttnade efter ett antal utskällningar för att jag inte var intresserad av att släppa hela mitt liv för att spela...
 
Sv: Bondgård/farm

så har jag aldrig blivit mött på EVONY... man behöver inte vara med i allians om man inte vill - men det rekommenderas att man bosätter sig i "Norra Sumpmarkerna" och går med i VIKINGS... jag är officer där så jag kan godkänna er som medlemmar! Helt skandinavisk allianschat är bra!
 
Sv: Bondgård/farm

Det handlar inte om att äga djur utan att "skörda" djuren. Du kan få de rosetterna genom att äga en enda höna men det kommer ta tid ;). För varje gång du skördar ett djur så räknas det upp oavsett ifall du har skördat samma djur 100 ggr tidigare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 386
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 769
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp