Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag är på level 37, och har ganska exakt hälften 5500 kvar till 38. Har 6 rosetter, en röd blommor, och 5 blåa.

Jag skulle aldrig köpa farmvillepengar:eek: En kompis gjorde det för att få haunted house, men aldrig att jag skulle göra det.

Man får helt enkelt sluta med allt annat och bara spela farmville:p Nej, men jag har skördat morgon och kväll, som nu har jag peas som blir klara på kvällen på ena halvan och lilies på andra halvan som blir klar på morgonen.

Sen kan man också köra soybeanstrategin.. Om man orkar:angel: plöj, så soybean, radera, plöja, så, radera osv. 3 xp för 30 coins.
 
Sv: Bondgård/farm

Annars går det ju rätt bra med halmbalar med, visserligen dubbelt så dyrt, men mycket enklare (fram tills man ska sälja en 200 halmbalar).
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Är på level 31 nu och har fått tre katter i dag. :D
Samt någon stjärna på watermelon och någon ribbon.

Trevligt o sitta ensam hemma så här en lördags kväll.. :(
 
Sv: Bondgård/farm

KL
Jag stör mig så på två saker.
1. Olivträdet ser inte alls ut som en oliv det är helt fel färg på bladen. Persikoträdet är mycket mer likt ett olivträd.
2. Passionsfrukt är inte ett träd utan en slingerväxt som klättrar i träd.
+ endel annat varför läser de inte på litegrann innan de programerar det måste ju räcka att googla för att hitta sådana uppenbara fel.
 
Sv: Bondgård/farm

jag stör mig mest på att proportionerna på djur och byggnader/dekorationer blir så fel. husen ser ut som dockhus när man placerar t.ex. en katt bredvid dom :D
 
Sv: Bondgård/farm

Halmbalarna har jag kört med. Det tar hårt på klick-fingret.
 
Sv: Bondgård/farm

Kan man stapla halmbalar eller är det ett lager som gäller? Jag har en granne som hade den såliga smaken att skicka mig en svart halmbal. Vem sjutton vill förvara en möglig halmbal på en gård? Tänkte om man kunde använda eländet under en normal halmbal och gömma den. Än så länge ligger den väl dold i min gåvolåda. Där hjälper den iofs till att plocka rosetter :idea:. Det är inte direkt svårt att avstå från att plocka ut den ;).
 
Sv: Bondgård/farm

Du kan ju sälja den ;)

Är på level 38 nu :D Hjälper en kompis som är bortrest, och på level 10 kommer stjärnorna på grödorna.
 
Sv: Bondgård/farm

Hjälper en kompis som är bortrest, och på level 10 kommer stjärnorna på grödorna.

Jag märkte att de kom då är på lvl 14 nu. Sitter och spelar FV på fikarasterna just nu det är beroende framkallande. Det enda problemet är att det känns som om det tar alldeles för lång tid innan man kan utöka storleken. Trots att jag kunde öka på igår så kliar det i mer mark tarmen :crazy:. Men efter nästa skörd så har jag möjlighet till nästa utökning sedan blir det nog svårare.
 
Sv: Bondgård/farm

Morr jag vill ju oxå har en katt! Tatuerar man in grejjer från ett spel tror jag inte det står riktigt rätt till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp