Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Kikade in här för att få svar på vad den nya rosetten är för något.. Men fem påsar till slumpvis valda spelare? Det kommer ta en evighet att samla ihop till! :mad: :D

/sockan som förresten passerade över till lvl 25 igår.
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, verkar bara vara en turrosett, för får man det en dag, och har 20 grannar så får man första rosetten. 5 påsar per granne. Fast jag vet inte om man kan göra det på ruttna grönsaker?
 
Sv: Bondgård/farm

O jag kom precis upp till 33. :)

Tyckte oxå att det var seeegt när jag var på 25-26 men nu går det allt snabbare.. ;)
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Är det någon här som vet hur man flyttar rutorna? Jag är urkass på att plöja så det ser för jäkligt ut på en del av min farm.
 
Sv: Bondgård/farm

Hmm.. Jag har tagit bort dom som har hamnat fel med den röda "spaden" o plöjt nya. Vet inte om det går att flytta dom? Det går på (lil)Farm Life. Där kommer det upp en sån där ruta där man kan välja move, men har inte sett det på Farmville. :confused:
 
Sv: Bondgård/farm

Är det någon som köpt en såndär överraskningslåda? Jag är skitnyfiken men vågar inte slänga enmassa FV på det bara för att se :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

jag fattar inte hur man får ihop dom där nya påsarna eller var man får dom ifrån? är jag knäpp kanske :D
 
Sv: Bondgård/farm

Jag älskar mina rosa kor :love:
7629_185465492737_522242737_3872554_7199619_n.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Hur stor är det den hagen..?
Tycker det ser ut som du har lite för många på en sådan liten yta. Stackars djur. :cry:

:rofl: Kvällshumorn har kommit fram
 
Sv: Bondgård/farm

haha ja det är nog dags att tipsa dom om vanvård av jordgubbs och chokladmjölkande kossor ;)
 
Sv: Bondgård/farm

Hehe.. sådär står mina kor också. Även fåren står ihop klämda på samma sätt. Har för många av alla.. :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

jag har till och med varit tvungen att sälja hälften av mina djur för att jag har så trångt ;) det är bara mina hästar som har det rätt okej haha jag menar det är ju hästar :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 385
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 573

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp