Sv: Bollnäs!

Gud vilken liten söt krabat.
Verkar otroligt orädd :D
Kul att de gick bra med hästarna och träningen , längtar tills jag får se er på söndag. Nästan så ja måste åka ner på lördag oxå... får fundera på den lite.

Sara, finns de ingen som kan rida honom de här sista två dagarna?

Skojar du?????:eek: Kom det en mus inne i ert hus???? hihi det rimmade ju t om...

Ang. hoppningen så VAD VAR DET JAG SA! Du tänkte debutant och susade över hindren...:devil:

Ang. Lasse, han växer väl upp han med...! *fniss*

Håll i hatten och rid så det ryker...håll koll på Bellapops som startar precis innan dig och kolla in skimmeln som startar precis efter dig...den första för att hon är buke och den andra för att det en gång i tiden var den finaste häst jag nånsin sett hoppa!:bump:

Det gör ju inte det. Hon som brukar rida när jag inte kan är bortrest. Hade tankarna på att köra honom till ridskolan och roffa tag i en unge som kunde rida honom, men insåg snabbt att det var febern som yrade! :D :p

Visst är det, åsså måste man köra drive-in med hästtransporten och glänsa! :p

Haha, skulle vara något va. :p
Vi ska bo på anläggningen, är husdjur tillåtet? (förutom hästarna då)

Ja, det tycker jag! :banana:
Med kameran i högsta hugg! :angel: :D
Mamma tycker alltid att jag får välja mellan att bli filmad eller fotad, medan jag tycker att hon kan fota på framridningen till dressyren och filma ritten, men nä, det blir för mycket, det orkar hon inte. :p

Inge MAX för oss inte, de gånger vi varit där ;)
Jag trodde Bollnäs var en byhåla :angel: :p (obs. ironin)

ALLA är välkomna till oss!
Speciellt små möss, stallkatterna är extra förtjusta i dem! :angel: :D

Jag fattar ingenting. Musen verkar ha bosatt sig i blomröret, för där gick den och la sig efter att utforska hela rummet (och mig också för den delen :crazy: ).
Får se hur länge den blir kvar, med två duktiga jägare i huset....

Ska försöka kika lite, men sittande på Lasse kommer nog min energi gå åt att försöka överleva :angel: :p
Bettibets kommer nog yra omkring ungefär samtidigt som oss också. ;)

Haha, olösligt dilemma med andra ord, eftersom våra två är hemma är väldigt nyfikna varför dörren är stängd.
Vad händer om man släpper ut den? Kommer den komma in igen eftersom den hittat hit på något sätt? Men varför flyttade den in NU och inte i vintras??

kameran kommer följa med men blir de regn så struntar ja i o knäppa.
Jag vill ha fint väder och sooool.

vad roligt med ett litet husdjur:D
vi hade en liten mus som sprang förbi här på jobbet i morse.. blev ett himla liv o dom vågade inte ha fötterna på golvet osv... fjantigt. en liten mus, vad kan den göra liksom ;)

Enligt SMHI ska det inte bli något regn. Lite molningt båda dagarna men närmare 15 grader.

Nej de är inget vi har planerat och har bara ryckt in nu för de var lite ont om folk.. om ja fattade de hela rätt.

dessutom ska ja tävla nästa helg....2 juni.

Hörru Bella åker du med oss Bollnäsfolk eller har Sorf planer på att åka ned också?

Jag är med i bollnäs bussen iallafall ;)

haha, ingen aning, den tröttna på vårhungriga katter och trodde kanske det var lugnare inomhus :idea: :D

Du är grym om du kastar ut den nu :p

Åhh tur! ;)
Jag med, efter den här besvikelsen då jag inte fick vara med och rida, känns strömsholm väldigt lockade!

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: tara
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 750
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2