du är så mysig framför brasanbjörnfäll, jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du är så mysig framför brasanbjörnfäll, jag?
Fast nä - jag svängde för att jag trodde att hon var ängeln - det var så att den jag är rätt säker på är spionen hade en spelare som försiktigt god efter NattDL1 - Supersonic. . Sen så ändrade sig den jag tror är spionen - till att Idahoe är så jättegod trots att hon misstänkt henne innan. Då la jag om mitt pussel och vips så hade jag tre ulvar. Tyvärr så hade jag fel. Men jag håller helt med dig om att Habina är ulv, men den andra är Mirtai. Smart spelat av Mirtai att kasta ut misstankarna mot supersonic så att jag nappade på betet - jag har ju varit tveksam till ss mest hela tiden utom när jag trodde på henne som ängel. Så den som lurat befolkningen upp på läktaren är inte jag
Uppdatering!
Mirtai var bybo!
DagDL 22.00
Uppdatering!
Mirtai var bybo!
DagDL 22.00
varsego glad att stå till tjänstNästan så jag tackat för det, så uselt som jag spelat hela leken
Ja det har du!Nästan så jag tackat för det, så uselt som jag spelat hela leken
Nästan så jag tackat för det, så uselt som jag spelat hela leken
@Mirtai ÄR alltid ond. Även när hon är god.Och jag som var helt övertygad om att du var ond
Men alltså?! Hävdar du att jag är ulv nu? Grundat på vad om jag får fråga? Det var ju du som var så säker på att supersonic var god, när jag var tveksam och osäker. Sedan vände du på en femöring och hävdade att hon var ond. Då litade jag på dig och så gick det åt skogen.
Ser nu medan jag skriver att mirtai också var god, så man kan väl lugnt säga att du måste vara ulv. Sedan saknar jag en ulv till. Kan det vara så att det bara var två ulvar från början ändå?
Jag tänker när det potentiellt sätt kan vara jämnt antal onda/goda kvar så vore det bäst för goda att försöka samla sina röster. Men @LenaH motivering till rösten på Habina kan jag nog inte riktigt hålla med om, citat 1 håller inte mycket vikt då det är en möjlighet men inte säker, citat 2, well, jag hade inte heller fattat att TLV var siare, citat 3, jag reflekterade typ likadant över Lobelias uttalande.
Därmed inte sagt att jag är säker på att Habina är god, absolut inte! jag ser bara ingen större anledning till att misstänka henne just nu. Då är SS betydligt mer intressant och jag hoppas och tror att vi kan vinna mer på att få ut henne.
Ja och till skillnad från med Qs fall så är du högst levande med din goa björnfäll och inte rättmätigt lynchad.björnfäll, jag?