Kul! Bara att hänga på
Jag antar att det finns ett sista datum för brickan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul! Bara att hänga på
Ja, denna brickan kör vi till sista septemberJag antar att det finns ett sista datum för brickan?
Mina tips:Och har dammsugit storytel efter böcker som utspelar sig i Afrika! Några tips?
Har du läst Jakobsböckerna? Jag blir så nyfiken på mycket i den att jag kollar upp allt möjligt vilket innebär att det inte precis går fortare att läsa.Jag måste trycka ett hjärta på ditt inlägg nu!
Någon av Narnia-böckerna kanske? Eller nån av Hungerspelen-böckerna (iofs lite läskiga och ytterst dystopiska, men ändå)?Kan ni hjälpa mig med några tips?
Söker något overkligt, som är åt saga/äventyr-hållet och som är mer roligt/trevligt än läskigt. Tänk Terry Pratchet och Harry Potter. Inte alltför komplext och tungläst.
Har du läst Jakobsböckerna? Jag blir så nyfiken på mycket i den att jag kollar upp allt möjligt vilket innebär att det inte precis går fortare att läsa.
Kan ni hjälpa mig med några tips?
Söker något overkligt, som är åt saga/äventyr-hållet och som är mer roligt/trevligt än läskigt. Tänk Terry Pratchet och Harry Potter. Inte alltför komplext och tungläst.
Någon av Narnia-böckerna kanske? Eller nån av Hungerspelen-böckerna (iofs lite läskiga och ytterst dystopiska, men ändå)?
Själv planerar jag att läsa Naomi Aldermans The Power för att kryssa den rutan, men något säger mig att den knappast kan klassas som rolig/trevlig
Kan ni hjälpa mig med några tips?
Varför inte någon Neil Gaiman-bok? Goda Omen skrevs ju med Pratchett och den har lite humoristisk stil. Men även andra Gaiman-böcker är underbara. Det kan liksom inte bli fel
+1 på den!
Jag har lyssnat på Stardust och Neverwhere. Kan verkligen rekommendera att lyssna på dem på engelska. Det är Neil Gaiman själv som läser och han är en av de bästa uppläsarna jag lyssnat på!
Nackdelen med inbunden är att den är ganska tung ... ;-) Jag har ny utgåva med hårda pärmar, tror inte den räknas som inbunden utan det som jag tror kallas för danskt band.Inte läst än, har den i min digitala bokhylla. Kanske nästa sommarsemester... Och egentligen vill jag köpa den inbundna, helst med omslaget från första utgivningen 2015, jag fingrade på den redan då. Har hört flera säga samma sak som du.
(Jag är egentligen grymt taggad på denna bok men eftersom jag inte ens läst två hela romaner (edit: normaltjocka) än denna sommar så vet jag inte hur jag skulle få till det med denna gigant).
Salman Rushdies "Harun och sagornas hav"?Kan ni hjälpa mig med några tips?