Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med om En halv gul sol! Jag tyckte att den började bra och tyckte att Ugwu hade potential att vara en spännande karaktär i början. Men sen - njäää!Då kryssar jag bok sexton, utspelar sig i Afrika. Jag läste En halv gul sol. Jag ställer mig väldigt frågande till varför den här boken fått så lysande omdömen, för jag tyckte inte alls att den var bra. Tänkte att den skulle ta sig på slutet, så jag härdade ut alla över sexhundra sidor.
Den grep aldrig tag i mig och jag brydde mig inte vad som skulle hända med karaktärerna alls. Helt enkelt inte min typ av bok.
Har även läst Neverwhere av Marisha Pessl och Hotet av Mats Söderlund, båda riktigt bra, men vet inte riktigt vart jag ska placera in dem på brickan Jag är tydligen mer av en young adult fiction-läsare
Nej det skulle jag nog säga är okRegelfråga: Ang. en bok som man har velat läsa länge. Finns det regler kring orsakerna till att boken inte lästs? T ex om man länge har väntat på att en bok ska ges ut och den nu äntligen har kommit?
Jag känner likadant som du! Hade det funnits en ruta för "Genre som du vanligtvis fnyser åt eftersom den verkar så fånig" så hade jag kryssat den för en av de tre (!) Jenny Colgan-böcker jag läst de senaste två månadernaLäste precis ut ”Det lilla bageriet” och det var en trevlig omväxling efter en Stephen King-tegelsten. Jag brukar inte gilla den här genren men tyckte oväntat bra om huvudpersonen (ofta tycker jag att huvudpersonerna i mer lättsamma böcker är ganska larviga). Blev sugen på att åka till UK... Och så blev jag hungrig Typiskt att jag är glutenintolerant...
Jag har också börjat läsa den serien Jag läste precis ut andra boken (som jag började läsa i förrgår, så definitivt bladvändare), och kommer nog snart läsa de andra ocksåNytt kryss: Bok du länge tänkt läsa. Lost Talismans and a tequila av Annette Marie. Bok nr 7 i en serie urban fantasy. Handlar om Tori (som är en vanlig människa) som råkar få jobb som bartender på en magisk guild. Jag har väntat länge på att den skulle släppas på Storytel! Serien är riktigt bra! En riktig "bladvändare" som tyvärr är alldeles för kort! Spännande och rolig!
Visa bifogad fil 57140
Snart slut på denna bingo. Blir det en ny?
Hoppas det - jag är på!
Det kan vi absolut lösa Måste ta tag i ni egen rapportering med, har inte lagt in på längeSnart slut på denna bingo. Blir det en ny?