BlueHors Hotline - Lauries Crusador

LucyShow

Trådstartare
Då provar vi igen:

Vad hade ni sagt om den stammen?

Vad förväntar ni er att se? Typ, temperament, gångarter, osv?

Har kompisar som åker o tittar på häst imorgon o vill ha mer backgroundfacts så att säga...

Senast ändrad:
Sv: BlueHors Hotline - Lauries Crusador

Stammen låter ju högintressant. Valde själv Hotline (tyvärr resorberade stoet) till en halvblod-xx. Efter att sett Hotline på danska championaten, så imponerade han med sin ridbarhet och goda gångarter. Han är ju av en mycket god typ. Lauries Crusador är en mycket god förärvare och förädlare. Kombinationen verkar ju super. Är det sedan ett sto så är det ett gott avelsvärde i henne.

Det är väl bara att åka dit och provrida, sen kan du ju informera oss efter hur hästen är. Det är ju svårt att spekulera hur individen är när man bara har pappa och morfar. Hade det varit så enkelt, hade ju avelsarbetet varit lätt ;)

Sv: BlueHors Hotline - Lauries Crusador

Kompis på väg i skrivande stund...jo jag vet, men lite teoretiserande skadar inte! Tyckte den såg jättekäck ut på film och bilder så jag hoppas den är som den verkar för då tror jag den åker med hem!

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 473
Senast: ildiko
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 337
Övr. Barn Nu börjas det, tjatet om att åka och bada med kompisar. 🙈 Sonen är 11 år, fyller 12 i december. Varit/är sen i motoriken och väldigt...
2
Svar
36
· Visningar
2 967
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 898
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?