Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Stammen låter ju högintressant. Valde själv Hotline (tyvärr resorberade stoet) till en halvblod-xx. Efter att sett Hotline på danska championaten, så imponerade han med sin ridbarhet och goda gångarter. Han är ju av en mycket god typ. Lauries Crusador är en mycket god förärvare och förädlare. Kombinationen verkar ju super. Är det sedan ett sto så är det ett gott avelsvärde i henne.
Det är väl bara att åka dit och provrida, sen kan du ju informera oss efter hur hästen är. Det är ju svårt att spekulera hur individen är när man bara har pappa och morfar. Hade det varit så enkelt, hade ju avelsarbetet varit lätt
Kompis på väg i skrivande stund...jo jag vet, men lite teoretiserande skadar inte! Tyckte den såg jättekäck ut på film och bilder så jag hoppas den är som den verkar för då tror jag den åker med hem!
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.