Blue Hors Lodestar flyttar till Finland

pastejja

Trådstartare
Enligt Blue Hors hemsida flyttar Lodestar till en sammarbetspartner i Finland. Hmm.. Funderar på om jag verkligen valde rätt som valde bort honom i fjor, hoppas nu föling blir fantastisk så jag inte behöver fundera mer ;).
(En efter en faller mina kandidater bort. 2 borta redan)
/U

Sv: Blue Hors Lodestar flyttar till Finland

Jag sa ju att du skulle använt honom ;):angel:
Fast han kanske kommer tillbaka 2011,förra året hade om Caruso(tror jag han heter) där

Sv: Blue Hors Lodestar flyttar till Finland

Jo men jag hade bestämt mig redan, och så gick jag genom hingststallet och så stod han där och var väldigt tilltalande. Hur jag än hade valt så hade jag bara kunnat välja en av dem ;). Men nu valde ju väldigt många samma som mig och det är ju på gott och ont.
/U

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: Myzan87
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 696
Senast: Ramona
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 611
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 225
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit